וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה האס ו"שעת נעילה": האקדמיה האמריקאית לקולנוע מפרגנת לתוכן ישראלי

11.1.2021 / 15:49

אירוע מקוון מיוחד של האקדמיה האמריקאית לקולנוע והקונסוליות הישראליות בניו יורק ובלוס אנג'לס יקדם חשיפה של תכנים ישראלים קיימים והפקה של כאלה חדשים. הנה הפרטים המלאים

טריילר הסרט "אסיה"/יונייטד קינג וגם סרטים

תוכן ישראלי הוא כבר מזמן סחורה חמה בארצות הברית, וכעת העובדה הזו מקבלת גושפנקא נוספת. זאת, במסגרת אירוע שייערך בשבוע הקרוב, בצורה וירטואלית כמובן, בשיתוף פעולה של הקונסוליות הישראליות בניו יורק ובלוס אנג'לס עם לא פחות מאשר האקדמיה האמריקאית לקולנוע.

האירוע נועד לחשוף תכנים קיימים ולעודד יצירה של תכנים חדשים. הוא יכלול הקרנה של "אסיה" בכיכובה, שזכה בפרס אופיר והפך באופן אוטומטי לנציג הישראלי לאוסקר, וכן הקרנות של כמה סרטים ישראלים קצרים ומצוינים, בהם שלושה שנמצאים גם הם במירוץ לאוסקר - "עין לבנה" של תומר שושן, "זכות מלידה" של ענבר חורש ו"אנה" של דקל ברנסון.

נוסף לכך, יתקיימו שיחות בין עיתונאי קולנוע אמריקאים בכירים ואנשי קולנוע ישראלים, שרובם כבר פועלים בארצות הברית - נוסף לשירה האס שכבר הוזכרה, מדובר גם בתסריטאי רון לשם ("שעת נעילה") והבמאית עלמה הראל.

רובד נוסף ולא פתוח לקהל של האירוע יהיה מפגשים בין נציגים ונציגות משתי התעשיות, כאשר מהצד האמריקאי מדובר בגופים כמו נטפליקס, HBO ועוד שמות גדולים.

קטע מהסרט "אסיה". באדיבות בתי קולנוע לב וגם סרטים,
חלק מקמפיין האוסקר. מתוך "אסיה" (צילום: יח"צ)/באדיבות בתי קולנוע לב וגם סרטים

"בימים מאתגרים אלה לעולם התרבות ולתעשיית הקולנוע בפרט, אנו שמחים על ההזדמנות הייחודית לקדם את המתחרים הישראליים על מועמדות לאוסקר, המשקפים את פניה הרבות והמגוונות של החברה בארץ, כמו גם את מצוינותה של היצירה הקולנועית והטלוויזיונית הישראלית. כמו כן, בהמשך למגמה ההולכת ומתעצמת של שיתופי פעולה הפקתיים בין יוצרים ישראליים לתעשייה האמריקאית, שמנו לעצמנו למטרה להוסיף ולחזק קשרים אלה עבור קהילת היוצרים והיוצרות בישראל" מסרו דניאל זוז, מנהל תחום קולנוע וטלוויזיה בצפון אמריקה בקונסוליה הישראלית בניו יורק ותכלת סמל, מנהלת תחום התרבות בקונסוליה בלוס אנג'לס.

"אנו מודים לאקדמיה האמריקאית לקולנוע ולארגון NewFilmmakers Los Angeles על הפלטפורמה הייחודית שבחרו להעניק ליצירה הישראלית, כהוקרה על הישגיה ומרכזיותה ההולכת וגוברת".


לפרטים נוספים ולצפייה חינמית (למי שנמצא בארצות הברית), ראו האתר הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully