וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן דסטין דיאמונד (סקריץ' מ"הצלצול הגואל") אושפז עם סרטן מתקדם

15.1.2021 / 21:57

השחקן שהתפרסם לאחר שגילם את סקריץ' בסדרה "הצלצול הגואל" אושפז לאחר שחש ברע ושם אובחן עם סרטן שלב 4. לא ברור מה הסוג של הסרטן, ודוברו הוסיף: "בשבוע הבא נדע מה חומרת מצבו". דיאמונד החל לעבור טיפולי כימותרפיה

טריילר הצלצול הגואל - סדרת האיחוד/Peacock

השחקן דסטין דיאמונד, שגילם את סקריץ' מהסדרה הפופולרית "הצלצול הגואל", אושפז לאחר שאובחן עם סרטן שלב 4 - כך אישר דוברו של השחקן לתקשורת האמריקנית. לדבריו, דיאמונד אשפז את עצמו בבית החולים לאחר שחש ברע ושם אובחן עם סרטן מתקדם. סוג הסרטן לא נמסר לתקשורת.

"דיאמונד עובר טיפול כימותרפי בבית חולים בפלורידה, כך שהוא ישהה שם לפחות שבוע נוסף. לאחר מכן נראה אם הוא יחזור לביתו", סיפר דוברו שהוסיף כי השחקן ימסור הצהרה בימים הקרובים. "בשבוע הבא נדע טוב יותר מה חומרת מצבו ואילו טיפולים הוא צפוי לעבור".

דיאמונד גילם את סקריץ' בסדרה "הצלצול הגואל" משנת 1989 ועד 1993. הוא מילא את אותו תפקיד גם בשני ההמשוכנים של הסדרה, "הצלצול הגואל: הכיתה החדשה" (1994-2000) והספין-אוף, "הצלצול הגואל: שנות הקולג'" בו רוב הדמויות המשיכו לא רק לאותו הקולג', אלא גם לאותם המעונות בקולג'. "שנות הקולג'" בוטל לאחר עונה אחת. דיאמונד חזר לבית הספר התיכון בו התרחשה התכנית בתור העוזר של המנהל בילדינג בפרקים של "הכיתה החדשה", ונשאר בתוכנית עד לביטולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully