וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקלין ומגל עוברים דירה: ערוץ 20 יעבור לשדר מאפיק 14

18.1.2021 / 14:18

ערוץ 20 יעבור לשדר באפיק 14 בעוד כשלושה חודשים - זאת לאחר שזכה במכרז שערכה הרשות השנייה, וגבר על הערוץ בשפה הערבית ועל ערוץ 24. הערוץ הציע את הסכום הגבוה ביותר עבור האפיק - חמישה מיליון שקלים

בועז גולן ערוץ 20. ערוץ 20, צילום מסך
בועז גולן, מגיש ערוץ 20 (צילום מסך)/צילום מסך, ערוץ 20

ערוץ 20 יעבור לשדר באפיק 14 בעוד כשלושה חודשים לאחר שחברת ערוץ יהודי ישראלי המפעילה אותו זכתה במכרז שערכה הרשות השנייה בו התמודדו מולו על קבלת האפיק שני ערוצים נוספים - הַלָא TV המשדר בשפה הערבית וערוץ 24 (שנקרא בעבר ערוץ המוזיקה). עד לאיחוד ערוץ עשר עם רשת שימש אפיק 14 את ערוץ עשר. בנוסף למעבר לאפיק 14, יצטרף הערוץ לממירים הישנים של "עידן פלוס" ובכך יוכל להיחשף בפני יותר צופים. ימים יגידו אם המהלך יסייע לערוץ להרים את נתוני הצפייה הנמוכים במיוחד שלו.

מהרשות השנייה נמסר כי ערוץ 20 זכה לאחר באפיק מאחר שהוא הציע את הסכום הגבוה ביותר שעמד על חמישה מיליון שקלים. מגיש הערוץ, בועז גולן, כתב בטוויטר "מעתה אמור 'ערוץ 14'", ומכאן נראה ששם הערוץ ישונה בהתאם. מערוץ 20 נמסר שעדיין שוקלים את האפשרות לשנות את שמו.

על רקע מיזוג ערוץ עשר ורשת, לפני שנתיים פנה ערוץ 20 לשר התקשורת בבקשה לעבור לאפיק 14. במכתב ששלח מנכ"ל הערוץ באותו זמן, יורם כהן, לשר התקשורת נכתב כי "הקצאת אפיקים 12-14 לערוצים המסחריים נקבעה מתוך כוונה לסייע בשיווקם והנגשתם לציבור הרחב, במטרה להגדיל מחד, את שיעורי הצפייה בהם ולהקל מאידך, את התמצאות הצופים בסביבה טלוויזיונית הדומה באופייה. אנו מבקשים כי ערוץ 20 יעבור לאפיק 14, כחלק בלתי נפרד ממקבץ הערוצים המסחריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully