וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו הסכים לפתוח את עולם התרבות בחודש פברואר"

21.1.2021 / 13:04

פרסום ראשון: גורם שנכח בפגישת נתניהו עם נציגים מעולם האירועים והתרבות מסר כי ראש הממשלה הסכים לפתוח בחודש הבא את אולמות התרבות. "דובר על פתיחה רחבה של עולם התרבות במתווה של אי ירוק, ללא הגבלת קהל אלא במגבלת תפוסה של 75 אחוז, גם באולמות וגם בחוץ"

בווידאו: מחאת האמנים מול מעון רה"מ בירושלים/צילום: רוני כנפו

פרסום ראשון: "ראש הממשלה הביע את הסכמתו לפתיחת עולם התרבות במהלך חודש פברואר", כך אומר לוואלה! תרבות גורם שנכח בפגישת ראש הממשלה נתניהו עם נציגים מעולם האירועים והתרבות, שהסתיימה בצהריים (חמישי) ועסקה במתווה החזרה לשגרה של תחומי התרבות והאירועים לאחר מתן החיסון השני ועם תחילת השימוש בדרכון הירוק. לדבריו, "בפגישה דובר על פתיחה רחבה של עולם רחבה במתווה של אי ירוק, ללא הגבלת קהל אלא במגבלת תפוסה של 75 אחוז, גם באולמות וגם בחוץ. מי שמחוסן, הבריא או עשה בדיקה יוכל להכנס לאירוע. הכוונה להתחיל עם זה בפברואר".

בפגישה נכחו המפיק אלירן ברדוגו, גיא בסר מבעלי חברת בלוסטון, בעלת חברת ההגברה והתאורה לינדה אביטן, אריאל ריידמן מנכ"ל חברת קייטרינג, יורב הראל המנהל המסחרי של NMC ויוסי שוורץ הבעלים של קבוצת הפורום. הם נפגשו עם נתניהו, שר האוצר כץ, ופרוייקטור הקורונה נחמן אש. באופן משונה לא הוזמן לפגישה שר התרבות חילי טרופר.

מועד הפעולה של תעשיית התרבות והאירועים נמסר: "בפגישה שהתקיימה היום עם ראש הממשלה, שר האוצר ופרויקטור הקורונה, יחד עם נציגי וועד הפעולה של תעשיית התרבות והאירועים בשיתוף איגוד המפיקים והאמרגנים, סוכם על פתיחה רחבה לתעשיית התרבות, הכנסים, התערוכות והאירועים, בתחילת חודש פברואר, במתווה של אי ירוק לאירועים, בהם הכניסה נשלטת ללא הגבלות בתוך המתחם הירוק. הכניסה למתחם מותנית באמצעות דרכון ירוק. זוהי בשורה ענקית לענף התרבות והאירועים ול-250 אלף משפחות התעשייה שלא עובדת כבר כמעט שנה. זוהי בשורה חסרת תקדים למדינת ישראל שהחליטה להחזיר את התרבות ראשונה בעולם. הוחלט על ועדה משותפת מהירה שתוציא את ההחלטה לפעולה. ועד הפעולה שמח על ההבנות ומחכה לראות את יישומן במציאות בתחילת פברואר. בתקווה לימים נורמלים בקרוב"

מחאת תעשיית התרבות בירושלים, 15.6.2020. ראובן קסטרו
מחאת תעשיית התרבות/ראובן קסטרו

הפגישה עם נתניהו התקיימה שבוע לאחר שנפגש עם ראש הממשלה המוזיקאי אביב גפן, בה דובר על מתוה סיוע בסך 70 מיליון שקלים לעולם התרבות. המתוה ספג ביקורות שליליות מצד רבים בתעשיית התרבות והבידור, שהאשימו כי מדובר במהלך ציני וחסר כיסוי של גפן ונתניהו, וכי המתווה "המחורר", כלשונם, הוצג ללא כל תיאום איתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully