וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש הטלוויזיה האגדי לארי קינג הלך לעולמו בגיל 87

23.1.2021 / 15:03

החברה שבבעלותו של המגיש האמריקני-יהודי הודיעה בטוויטר כי המגיש הלך לעולמו אך לא מסרה מה סיבת המוות. לפני כשבועיים דווח כי קינג נדבק בקורונה ואושפז בבית חולים בלוס אנג'לס. נתניהו: "הוא היה מענטש אמיתי"

לארי קינג. יואב איתיאל
אגדה. לארי קינג/יואב איתיאל

מגיש הטלוויזיה והרדיו האמריקני-יהודי האגדי לארי קינג הלך לעולמו בגיל 87. החברה שברשותו של קינג דיווחה בטוויטר על מותו אך לא מסרה מה סיבת המוות. קינג אושפז לפני כשבועיים בבית חולים בלוס אנג'לס לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומאז מצבו הידרדר.

קינג בן ה-87, שהנחה את תכנית האירוח המרכזית של CNN "לארי קינג לייב" במשך 25 שנה וזכה בפרס האמי, סבל ממספר מחלות רקע, ובהן סכרת ובעיות לב. הוא אף עבר ניתוח מעקפים בסוף שנות השמונים. לפני כשלוש שנים אובחן כחולה בסרטן ריאות.

קינג החל את דרכו כעיתונאי ומראיין ברדיו בפלורידה בשנות החמישים והשישים. הקריירה שלו זינקה כשהחל להגיש ברדיו הארצי את "לארי קינג שואו" בשנת 1978. בהמשך, בין 1985 ל-2010 הגיש את תכנית הטוק שואו "לארי קינג לייב" בערוץ CNN, במסגרתה אירח מועמדים לנשיאות, אנשי תרבות ובידור, ספורטאים ועוד. הוא פרש מהגשתה לאחר מעל ל-6,000 תכניות. בשנה שעברה מתו שניים מילדיו בתוך מספר שבועות, בנו אנדי מת מהתקף לב בגיל 65, ובתו ג'ולי מתה לאחר שאובחנה כחולת סרטן ריאות בגיל 52.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד ללארי קינג: "אני כואב על לכתו של לארי קינג שאותו אני מכיר כמעט 40 שנה. הוא היה מראיין נהדר ועשה זאת ברגישות, בהומור ובחוכמה - והוא ממש נתן למרואיין לדבר. הוא היה מענטש אמיתי. מיליונים מסביב לעולם יתגעגעו אליו, כולל אני".

ניב יעקובי, הישראלי ששימש כיד-ימינו של קינג, ספד לו: "תמיד אמרו לי שאתה קצר בזמן, אבל איתי ישבת שלוש וחצי שעות, לימדת אותי שהסוד שלך לפני הכול הוא פחות לדבר ויותר להקשיב. במשך שמונה שנים הפכת לחבר טוב שלי, לאוזן קשבת, לדמות אב, לאיש סוד, קשה להיפרד לארי. אמשיך את המורשת שלך".

  • עוד באותו נושא:
  • לארי קינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully