וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק חשוד שהתחזה לבמאי "המניע" וערך לשחקניות אודישנים עם טקסט מיני

23.1.2021 / 22:55

המפיק שי אברמוב חשוד שהתחזה לבמאי והצלם אסף סודרי וערך לשחקניות ודוגמניות אודישנים עם טקסטים מיניים מטרידים תוך שהוא מתחבא מאחורי פרגוד. סודרי לוואלה! תרבות: "הוא הזמין עשרות בחורות והזמין אותן גם אליו הביתה. הוא חיכה לעיתים בתחתונים". הוגשה תלונה למשטרה

אסף סודרי טלי שמש. ניר הורביץ,
"מה זה הטקסטים המגעילים האלה?". אסף סודרי (מימין)/ניר הורביץ

המפיק שי אברמוב חשוד שהתחזה לבמאי והצלם אסף סודרי ("המניע") וערך לשחקניות אודישנים עם טקסט מיני מטריד. שמו של אברמוב פורסם לראשונה על ידי תמר קפלנסקי ב"הארץ", וזאת לאחר שדבר ההטרדה פורסם לראשונה ב"ישראל היום". לפי החשד, מספר שחקניות קיבלו זימון לאודישן לפרויקט חדש של אסף סודרי. כמה מהן הגיעו לבצע את האודישן מול אברמוב שהתחזה לסודרי, והוא כלל טקסט מיני בוטה.

"המפיק בפועל שי אברמוב היה חבר שלי שאני מכיר שנים", סיפר סודרי הנסער לוואלה! תרבות. "הוא הפיק איתי יומיים של שחזורים ב'המניע' (סדרת הדוקו של סודרי ובת זוגו טלי שמש - ש"ב), ישב איתי, שתה קפה ורצה לעשות סרט קצר. הוא רצה שאני אצלם לו, הוא הביא לי את התסריט שלו, ואמרתי לו שלא התחברתי אליו. אמרתי לו 'לך תיקח מישהו אחר'. הוא המשיך בהפקה, וביקש ממני, כמי שמכיר את בעלת קפה ביאליק שסגור עכשיו, שאסדר לו את המקום כדי שהוא יעשה שם אודישנים. סידרתי לו את המקום. אמרתי לו אחי, אני אכין לך חומוס, אבל אני לא יכול להיות קשור לזה.

"אני רואה שהוא מזמין לשם עשרות שחקניות", המשיך סודרי. "אחרי שבוע מתקשרת לטלי עובדת מאחת הסוכנויות ואומרת לה - 'תגידי, אסף עושה סרט קצר?'. היא יודעת שאני בן זוג שלה ושיש לנו שלושה ילדים. היא אומרת 'מה זה הטקסטים המגעילים האלה שהוא שולח לשחקניות?!'. התברר לנו בעצם שהוא אמר לסוכנויות שחקנים שיש סרט קצר של אסף סודרי, ושרוצים ללהק שחקניות. וכל הסוכנויות והשחקניות חושבות שזה פרויקט של אסף סודרי, ומתחילות לבוא שחקניות. במקביל הוא שולח להן טקסטים שלא קשורים לתסריט שלו, טקסטים מגעילים, מיניים, על אוננות, סצנה פורנוגרפית לגמרי. הכל על השם שלי. ממנה אני מבין את כל הדבר הזה".

שי אברמוב. אסף סודרי, צילום מסך
"בתחתונים". אברמוב/צילום מסך, אסף סודרי

"כשעה אחרי זה מתקשר במאי לטלי ואומר לה - 'תגידי, אסף בסדר? מה קורה לו?'", הוסיף סודרי. "התברר שגם שחקנית שלו הוזמנה, וגם על שמי. והתברר שבזמן שאברמוב עשה אודישן בקפה ביאליק הוא התחבא מאחורי פרגוד שחור, יש עוזרת שנמצאת איתו מול המצלמה, והשחקנית שבאה לא רואה אף אחד אלא רק את המלהקת, והוא מתחבא מאחורי פרגוד שחור. הן עדיין חושבות שהן באות לאודישן שלי. היו איזה שני מקרים שבהם הוא יצא באמצע, והן אמרו 'רגע, אבל זה לא אסף', כלומר הן הבינו את זה רק בסוף האודישן. ומשם זה התפוצץ. הוא הזמין עשרות שחקניות ודוגמניות, שלח להן את הטקסטים האלה, והזמין אותן גם אליו הביתה. הוא חיכה בחלק מהמקרים בתחתונים. הגשתי בסוף השבוע תלונה למשטרה על הונאה ולשון הרע, ושח"ם עומדים להגיש תלונה על הטרדה מינית נגדו בשם כמה שחקניות".

אורי רשטיק, מרכז פעילות שח"ם, מסר: "כבר לפני מספר ימים הגיעו אל שח"ם תלונות על מפיק שמתחזה לכאורה לצלם אסף סודרי ומזמין שחקניות לקיים אודישנים לפרויקט בשמו של אסף. אודישן שכלל לכאורה אלמנטים מיניים. שח"ם שכר את שירותיו של עו"ד דרור נחום לטיפול בנושא ובתיאום עם אסף סודרי, נפעל הן במישור האזרחי והן במישור הפלילי. אנו קוראים לכל השחקניות אשר נפגעו במסגרת אודישן זה לפנות למחלקה המשפטית בשח"ם על מנת לקבל מידע וייעוץ נוסף".

מטעמו של שי אברמוב נמסר: "אין תגובה. תצא תגובה מסודרת מאוחר יותר מעורך דיני".

  • עוד באותו נושא:
  • אסף סודרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully