וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבין, סיינפלד והביטלס: חמישה ראיונות בלתי נשכחים של לארי קינג

24.1.2021 / 10:38

העיתונאי האגדי ערך בחייו מאות ראיונות במסגרת תוכניותיו השונות. מהעבר השני של השולחן ישבו מנהיגים ואנשי תרבות מכל סוג, שהניבו רגעים שנחקקו בהיסטוריה הטלוויזיונית ובכלל. הנה חמישה מתוכם: כשרבין, ערפאת וחוסיין התאגדו, כשסיינפלד סנט במגיש וברנדו הביא לו בוסה

מרלון ברנדו מנשק את לארי קינג. CNN, צילום מסך
הבוסה של מרלון ברנדון ללארי קינג/צילום מסך, CNN

יצחק רבין, חוסיין מלך ירדן ויאסר ערפאת

לימים כינה קינג את השיחה המרובעת הזו כ"אחד הלילות הכי גדולים שאי פעם ערכתי": ביוני 1995 - כחצי שנה אחרי הסכם השלום עם ירדן וחמישה חודשים לפני רצח רבין - התכנסו בשיחות וידאו מנהיגי ישראל, ירדן ואש"ף לריאיון משותף, יחסית אופטימי אבל גם מפוכח. נקודות המחלוקת בין ישראל לפלסטינים בהסכם אוסלו ניכרו בתשובות של רבין וערפאת, ועסקו בין היתר בשאלת ירושלים ויציאה מעזה ומהגדה. אין ברשת וידאו זמין, אבל התמלול המלא של הריאיון זמין באתר של CNN.

הביטלס הנותרים

למעט פאדיחה שבמסגרתה קינג קרא לרינגו בטעות "ג'ורג'", הריאיון מ-2007 איתו ועם פול מקרטני מצד אחד, ומצד שני עם יוקו אונו ואוליביה הריסון, אלמנותיהם של ג'ון וג'ורג' - היה אירוע שכל מעריץ של ארבעת המופלאים התרגש בעטיו.

ג'רי סיינפלד

ללא ספק אחד הרגעים המצחיקים והמביכים בתולדות "לארי קינג לייב": ב-2007 שאל המראיין את סיינפלד אם הסדרה שלו בוטלה על ידי NBC. "סיינפלד", ששודרה בין 1989 ל-1998, הייתה להיט ענק עד יומה האחרון, ומן המפורסמות היא שהיוצרים הם אלה שהחליטו לעצור. בהתאם, סיינפלד הגיב באירוניה - וביהירות - לשאלה של קינג המובך. "אתה חושב שבוטלתי? הייתי הסדרה מספר אחת בטלוויזיה, לארי. אתה בכלל יודע מי אני?". כשהמראיין שאל, "לא רוב הסדרות דועכות קצת?", ענה סיינפלד, "כך גם רוב האנשים".

מרלון ברנדו

אחד הרגעים הזכורים ביותר מהקריירה של לארי קינג הוא הנשיקה על השפתיים שקיבל ממרלון ברנדו. לכך קדם גם ריאיון מעמיק מאוד שערך קינג עם השחקן ב-1994, ובו שוחחו השניים ממש על הכול - מילדותו של ברנדו ועד לקריירת המשחק האיקונית שלו.

פרנק סינטרה

ב-1988, עשור לפני מותו, הגיע סינטרה אל קינג לריאיון המשמעותי האחרון בחייו, ושוחח על חייו, על הקריירה שלו, על פוליטיקה, והאם נטייתו הפוליטית בכלל משפיעה או משנה לקהל שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully