וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית אסיה ארג'נטו: "במאי 'מהיר ועצבני' סימם ואנס אותי"

25.1.2021 / 12:30

ארג'נטו, אחת המתלוננות המרכזיות נגד המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין ואחד הקולות הבולטים של תנועת MeToo, סיפרה כי לפני 18 שנה השקה אותה כהן בסם אונס ולאחר מכן תקף אותה: "לא הבנתי מה קורה. התעוררתי עירומה במיטה שלו". רוב כהן מכחיש בתוקף

אבנר שביט מדווח על ההתפתחויות בפרשת אסיה ארג'נטו/עריכת וידאו: ניר חן

השחקנית אסיה ארג'נטו טוענת כי הבמאי רוב כהן ("מהיר ועצבני") סימם אותה ואנס אותה בזמן שעבדו על הסרט "XXX" בשנת 2002, שבו שיחקה לצד וין דיזל וסמואל ג'קסון. ארג'נטו, אחת המתלוננות המרכזיות נגד המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין ואחד הקולות הבולטים של תנועת MeToo, סיפרה כי לפני 18 שנה השקה אותה כהן בסם אונס ולאחר מכן תקף אותה מינית ואנס אותה.

"זו הפעם הראשונה שאני מדברת על כהן", אמרה לעיתון האיטלקי 'קוריירה דה-לה סארה'. "היה לו בקבוק מלא של הסם הזה. באותו הזמן לא הבנתי מה קרה. התעוררתי עירומה במיטה שלו". ארג'נטו הוסיפה ואמרה כי הפרטים המלאים על התקיפה יופיעו באוטוביוגרפיה שלה שצפויה לצאת מחר באיטליה.

דוברו של רוב כהן הכחיש בתוקף את ההאשמות. "מר כהן מכחיש כל האשמה לפיה תקף מינית. כשהשניים עבדו יחד שררו ביניהם יחסי עבודה מצוינים והוא ראה בארג'נטו חברה.

אסיה ארג'נטו רוב כהן מהיר ועצבני. AP
"סימם אותי". ארג'נטו וכהן/AP

בשנת 2019 דיווח "הפינגטון פוסט" כי כהן תקף מינית אישה שלא נחשפה בשמה. האישה סיפרה כי בשנת 2015 היא נפגשה עם כהן כדי לדון על תכנית טלוויזיה ובסוף הפגישה היא נותרה חסרת הכרה. כהן הכחיש אז את ההאשמות.

לפי כשנתיים וחצי דיווח ה"ניו יורק טיימס" כי ארג'נטו עצמה תקפה מינית נער בשנת 2013 ואף הגיעה עמו להסדר כספי מחוץ לכותלי בית המשפט. לפי מסמכים שהגיעו לניו יורק טיימס, הקולנוענית שכבה עם ג'ימי בנט בהיותו בן 17 בלבד ובסופו של דבר הגיעה עמו להסדר שלפיו היא תשלם לו 380 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully