וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במגזר החרדי זועמים על החיקוי של הרב קנייבסקי ב'ארץ נהדרת': "שיישרפו בגיהנום"

במגזר החרדי והדתי זועמים על החיקוי הצפוי הערב של הרב קנייבסקי ונכדו ב"ארץ נהדרת". סמוטריץ': "הבוז שלכם מלמד בעיקר עליכם ועל עולם הערכים שלכם". דגל התורה: "שיישרפו". בקבוצות ווטסאפ חרדיות החלו להפיץ את מספר הטלפון של אייל קיציס

חיקוי של הרב קנייבסקי ונכדו יענקי קנייבסקי בתכנית "ארץ נהדרת". קשת 12,
"שיישרפו". החיקוי של הרב ונכדו/קשת 12

תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" (קשת 12) תציג הערב חיקוי של מנהיג הזרם הליטאי בציבור החרדי הרב קנייבסקי ושל נכדו יענקי קנייבסקי - ובמגזר החרדי והדתי סוערות הרוחות. ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי-תקומה, כתב: "אני מוחה על הפגיעה בכבודו של הרב חיים קנייבסקי שליט"א. אנשי הסאטירה לא מזלזלים רק ברב אלא בציבור מסורתי, דתי וחרדי אדיר שמעריץ את גדולי ישראל. הבוז שלכם מלמד בעיקר עליכם ועל עולם הערכים שלכם. בזמן המערכון הטיפשי שלכם ר' חיים ילמד עוד כמה דפי גמרא. כל השאר, הרבה פחות חשוב".

הח"כים של דגל התורה, הסיעה הליטאית המרכיבה את יהדות התורה, קיבלו הנחיה לא להתייחס בהוראת היו"ר ח"כ משה גפני, ונכתב להם בהודעה מטעם דוברו: "שיישרפו בגיהנום". ח"כ משה ארבל (ש"ס) הוסיף: "אנשי 'ארץ נהדרת' לא פגעו רק בכבודו של הגר"ח קנייבסקי אלא בציבור עצום של מסורתיים, דתיים וחרדים שמעריצים אותו. הוו זהירים בגחלתן שלא תיכוו!". מפלגת "עוצמה יהודית" מסרה: "אחרי ביזוי התפילין וביזויו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל לפני כשנתיים, בארץ נהדרת חוצים היום שוב את כל הקווים האדומים ומבזים את גדול ישראל הרב חיים קנייבסקי. החיקוי בא בהמשך להסתה ההולכת וגוברת נגד הציבור החרדי בתקשורת. מעניין מדוע חיקוי וביזוי של שופטי בג"ץ לא יהיה בתוכנית".

לוואלה! תרבות נודע עוד כי בקבוצות ווטסאפ חרדיות החלו להפיץ את מספר הטלפון של אייל קיציס ושל עורכי התכנית - במטרה לתקוף אותם ולהפעיל עליהם לחץ שלא ישדרו את המערכון.

ח"כ איוב קרא מסר לוואלה! תרבות: "אני בעד תוכניות סאטירה אבל יש להוציא את אנשי הדת מכל העדות מתוכנויות הסאטירה כי זה פוגע בציבור מאמינים גדול שלהם".

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורביץ הגן על זכותה של ארץ נהדרת לחקות את מי שהיא רוצה: "אף אחד לא חסין מביקורת. מנהיגים, פוליטיקאים, במיוחד כאלה עם המון כוח, לא רשאים לאיים על מי שמבקר אותם ודורש מהם דין וחשבון. גם אם הם חרדים, ערבים, ימנים או שמאלנים. איש אינו חסין. עכשיו הם רוצים לכפות עלינו איזו סאטירה מותר לשדר. הם לא יצליחו".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "ארץ נהדרת היא תכנית סאטירה שעוסקת בתופעות ומנהיגים, מכל המגזרים, שיש למעשיהם השפעה על גורל אזרחי המדינה. מזמינים את כולם לצפות הערב ולגבש דעה בעצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully