וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אמדורסקי חוגג 50: "מבחינתי, תאריכו את הסגר עוד קצת"

29.1.2021 / 0:00

המוזיקאי אסף אמדורסקי חוגג יום הולדת 50 ולרגל המאורע הוא הגיע להתארח בתכניתה של רבקה מיכאלי ב-103fm, שם סיפר על היצירה בתקופת הקורונה ועל האלבום החדש: "אני מנצל את הזמן. הקלטתי מחודש מרץ האחרון כבר שלושה אלבומים"

בסרטון: אסף אמדורסקי מתראיין לחדשות 13 במחאת העצמאים/רשת 13

המוזיקאי אסף אמדורסקי חוגג יום הולדת 50 ולרגל המאורע הוא הגיע להתארח בתכניתה של רבקה מיכאלי ב-103fm, שם סיפר על היצירה בתקופת הקורונה ועל האלבום החדש: "בשנה האחרונה, כשלא היו הרבה הופעות, השתחרר לי קצת זמן. הקלטתי הרבה חומר, שלושה אלבומים שהוקלטו רק ממרץ האחרון ועוד היד נטויה. אני משתדל לנצל את הזמן ומבחינתי תמשיכו את הסגר עוד קצת, אני אעשה עוד 3-2 אלבומים. השבוע השקתי אלבום רמיקסים שנקרא 'מפורק' שבו אני מארח מבחר אמנים צעירים ממני ומוכשרים מאוד. זה אלבום מאוד מיוחד".

על החיבור שלו עם המוזיקאי והמפיק המוזיקלי יזהר אשדות, סיפר: "יזהר גדול ממני ב-12 שנה ולא גדלנו ביחד. החברות שלנו היא מהימים האחרונים. אני כמובן גדלתי על המוזיקה שלו בתיסלם ומאוחר יותר כאשר הוא הפיק לאחרים. לקח לי הרבה שנים להפסיק להסתכל עליו מלמטה".

האזינו כאן לריאיון של רבקה מיכאלי עם אסף אמדורסקי:

אמדורסקי סיפר עוד כי באחרונה שוחח עם לימור, בת זוגו של שלום חנוך, על המחשבות שהיו לו בנוגע לאמנים מבוגרים: "כשהייתי בן 24 יצא לנו לדבר, ופשוט בצורה חד משמעית אמרתי - 'טוב חבר'ה תפנו את השטח. עשיתם מה שעשיתם. גיל 50-45? מספיק, תנו מקום לדור הצעיר. תפנו את הבמה, תודה רבה, שירותכם אינו נחוץ יותר. אילו מישהו צעיר היה אומר לי את זה, הייתי אומר לו 'אתה צודק, הבמה כולה שלך, בוא תיתן תוכן, עכשיו זה הזמן שלך'. זה דבר שמהרגע שאמרתי אותו הוא לא יצא לי מהראש, כי אני מנסה לתת תוקף ליצירה שלי. אני רוצה לדעת שיש לזה ערך, שהשיר הוא לא עוד שיר שכבר יש ולא היה צריך עוד אחד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אסף אמדורסקי. מיכאל טופיול,
חוגג 50. אמדורסקי/מיכאל טופיול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully