וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן שאול אליאס ("שנות ה-80", סרטי אבי ביטר) הלך לעולמו בגיל 58

29.1.2021 / 18:54

השחקן שאול אליאס, ששיחק בסדרה "שנות ה-80" ובסרטיו של אבי ביטר, מת היום בגיל 58, לאחר שנאבק בדלקת ריאות והיה מחובר למכונת חמצן. אחייניתו: "אתמול בא אמבולנס אליו הביתה אבל הוא לא רצה ללכת לבית חולים. הבוקר דוד שלי מצא אותו מת. זה לא נקלט"

השחקן שאול אליאס ז"ל. עמוד האינסטגרם של שאול אליאס, צילום מסך
השחקן שאול אליאס/צילום מסך, עמוד האינסטגרם של שאול אליאס

השחקן שאול אליאס מת היום (שישי) בביתו בתל אביב לאחר שנאבק בדלקת ריאות. בן 58 היה במותו. אחייניתו לילך אמרה לוואלה! תרבות "שאול היה חולה הרבה זמן, הוא היה מחובר למכונת חמצן והייתה לו דלקת ריאות. אתמול בא אמבולנס אליו הביתה אבל הוא לא רצה ללכת לבית חולים. הבוקר דוד שלי מצא אותו מת. זה לא נקלט". הוא לא הותיר אחריו בת זוג ולא ילדים.

אליאס מזוהה במיוחד מתפקידיו בסרטיו של אבי ביטר. בנוסף שיחק בסרט "מלכת הכביש", בסדרות "שנות ה-80", "הישראלים" ו"מנדלבאום בלש פרטי" ובתכנית "שבוע סוף".

באפריל 2019 סיפר אליאס בתכנית "הכל כלול" של רשת בהגשת סיון כהן כי הוא מרותק לביתו מזה כשנתיים עקב חיבור למכונת החמצן. "לפני שנתיים חליתי בדלקת ריאות, ואני מחובר לחמצן 24 שעות", סיפר, "אני לא יכול לצאת מהבית כי לא מאשרים לי לקבל מחולל חמצן נייד. אני תקוע בבית עשרים וארבע שעות ולא יכול לזוז. לא דואגים לי. מי דואג לי? הרשויות - לא מעניין אותם. בביטוח הלאומי לא נותנים לי את האחוזים שצריך. אני רק סובל. אין גם מי שיעזור לי. אני בקושי קם מהמיטה להכין לעצמי משהו לאכול. אני לא אוכל כמעט. ואני לא עושה כלום, כל היום בבית במיטה. הייתי כוכב זוהר, אני עכשיו כוכב דועך. הייתי רגיל לצאת לבלות, ליהנות. הייתי רוכב על אופניים משם לכאן. עכשיו אומרים לי: 'איפה אתה? נעלמת, לא רואים אותך'. מה אני אעשה? אני צריך להיות עם החמצן הזה 24 שעות, ולא עושה כלום. זה בלתי אפשרי, זה לא נתפס. אני בנאדם נמוך קומה, איך אני אצא עם בלון חמצן ברחוב? אני בקושי יכול ללכת".

אבי ביטר ספד לאליאס בשיחה עם וואלה! תרבות: "עצוב מאוד. שאול היה איש קטן עם לב גדול. מאוד אהבתי אותו. הוא היה גם שחקן, גם חבר וכמו משפחה. הוא היה מצחיק, היה גאה מאוד בזה שהשתתף בסרט 'מלכת הכביש' עם גילה אלמגור. כשהיו מזהים אותו מהסרטים שלי הוא כל כך התלהב. הוא גם הצטלם לתפקיד קטן בסרט האחרון שלי, 'השוד האחרון', שנמצא עכשיו בעריכה והוא לא זכה לראות. בשנים האחרונות סבל מהריאות, חי עם חמצן ולקח את זה מאוד קשה. הוא היה בודד תמיד. אבל הייתה לו הרבה שמחת חיים. ממש חבל לי עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully