וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר האגדי טוני בנט חשף: אני חולה אלצהיימר

1.2.2021 / 18:54

סימפטומים ראשונים של המחלה הופיעו אצל בנט בשנת 2015, והוא אובחן רשמית באלצהיימר בשנה לאחר מכן. הציבור לא היה מודע למצב בריאותו על רקע העובדה שהזמר בן ה-94 המשיך להופיע ולהקליט שירים עם ליידי גאגא. בנט כתב בטוויטר: "החיים הם מתנה, אפילו עם אלצהיימר"

טוני בנט. ניב אהרונסון
טוני בנט בהופעתו בישראל ב-2014, כשנתיים לפני שאובחן כחולה אלצהיימר/ניב אהרונסון

הזמר האמריקני האגדי טוני בנט בן ה-94 חשף כי אובחן כחולה אלצהיימר. בירחון AARP דווח כי סימפטומים ראשונים של המחלה הופיעו אצל בנט בשנת 2015, והוא אובחן רשמית באלצהיימר בשנה לאחר מכן. הציבור לא היה מודע למצב בריאותו על רקע העובדה שהמשיך להופיע. בנט כתב בטוויטר: "החיים הם מתנה, אפילו עם אלצהיימר. תודה לסוזן (אשתו - ש"ב) ולמשפחתי על תמיכתם".

לפי הפרסום, בעידוד צוות הנוירולוגים שלו, בנט המשיך לשיר ולנגן מוזיקה בביתו כדי לעורר את מוחו בדרכים חיוביות. הוא גם שומר על תזונה מיוחדת ומתאמן באופן קבוע. גם אשתו סוזן ובנו שוחחו עם המגזין, ואמרו שהוא מסוגל להופיע למרות שהוא מבולבל. הם סיפרו כי מאחורי הקלעים בנט יכול היה לחלוטין לא לדעת איפה הוא נמצא, אבל ברגע שהוא שומע את הקריין מכריז " גבירותיי ורבותיי, טוני בנט!" מצבו היה משתנה, הוא היה צועד לעבר הזרקורים, מחייך ומודה לקהל.

למרות האלצהיימר, בנט המשיך להקליט מוזיקה. כהמשך לאלבום הג'אז שהוציא ב-2014 עם ליידי גאגא, "Cheek to Cheek", הקליט איתה שירים נוספים משנת 2018 ל-2020, שאמורים לצאת באביב. על פי הפרסום, הזמרת ידעה על האבחנה שלו כשהשניים שצולמו במסגרת סרט תיעודי.

הופעתו הפומבית האחרונה של בנט הייתה ב-11 במרץ 2020 בניו ג'רסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully