וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגני האירוויזיון: הוא יתקיים במתכונת מצומצמת, חלק מהזמרים יופיעו מרחוק

3.2.2021 / 14:59

איגוד השידור האירופי הודיע כי אירוויזיון 2021 יתקיים אמנם במועדים שנקבעו מראש - 18, 20 ו-22 במאי - אך במתכונת של "ריחוק חברתי". לא נמסר האם לאולם יורשה להיכנס קהל, אך משלחות שלא יוכלו להגיע לרוטרדם יוכלו להופיע מארצם

לוסי איוב מכריזה על השיר "Set Me Free" בביצוע עדן אלנה כשיר שייצג את ישראל באירוויזיון בהולנד 2021, במשדר "השיר שלנו לאירוויזיון" בכאן 11/סטילס: ערן לוי, וידאו: כאן 11

איגוד השידור האירופי הודיע (רביעי) כי אירוויזיון 2021 יתקיים אמנם במועדים שנקבעו מראש - 18, 20 ו-22 במאי - אך הוא לא יתקיים במתכונת המוכרת אלא במתכונת אחרת ומצומצמת יותר, תוך כדי מילוי אחר הגבלות הריחוק החברתי. בהודעה שפורסמה בצהריים לא נמסר האם לאולם יורשו להיכנס קהל ועיתונאים, אך נכתב כי כמה משלחות שלא יגיעו לרוטרדם שבהולנד יופיעו עם הקלטה מארצם.

"תחרות האירוויזיון תתקיים במאי למרות המגפה אולם לאור הנסיבות היא תתקיים באופן שלא הורגלנו אליו עד כה", מסר המפקח על התחרות. "אנחנו מאד מקווים שנוכל להיפגש ברוטרדם במאי ונעשה ככל שאפשר בשבועות הקרובים כדי להשיג את המטרה הזו".

בהודעה מטעם האירוויזיון הוצגו כמה תסריטים אפשריים לקיומו של האירוויזיון, ביניהם קיום התחרות תחת כללי הריחוק החברתי ומתן אפשרות למשלחות להופיע מארצם. אלו שיבחרו להגיע להולנד יוכלו להופיע בשידור חי על הבמה מהאולם. בתסריט אחר שלפיו התחלואה לא תרד - כל המשלחות יופיעו מהמדינות שלהן.

עדן אלנה. אלעד ויסמן,
תופיע מרחוק? עדן אלנה/אלעד ויסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully