וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא סאדיסט": אקסית של מרילין מנסון טוענת כי דרש ממנה לשכב עם חבריו

7.2.2021 / 10:24

ביאנקה אליין, בת זוגו לשעבר של המוזיקאי מרילין מנסון, טוענת כי הוא נהג לקרוא לה "זונה מקסיקנית מטונפת" וכפה עליה לקיים יחסי מין עם חבריו בזמן שהוא צפה במעשה. עוד סיפרה כי מנסון "התעלל בה נפשית" וניצל אותה

מרילין מנסון. Richard Shotwell/Invision/AP, AP
"סאדיסט". מנסון/AP, Richard Shotwell/Invision/AP

השחקנית ביאנקה אליין טוענת כי המוזיקאי מרילין מנסון התעלל בה נפשית, השפיל אותה, כפה עליה לקיים יחסי מין עם חבריו וקרא לה "זונה מקסיקנית מטונפת". בריאיון לצהובון הבריטי "הסאן", סיפרה כי מנסון נישק אותה בכוח כשהייתה בת 16 בלבד, וכי ראתה אותו מנשק ונוגע כמה פעמים בקטינות. אליין, שיצאה עם מנסון במשך שלושה חודשים, סיפרה: "אלו היו יחסים מבלבלים מאוד, ובמבט לאחור אני מבינה שהיה שם ניצול רגשי".

"הייתי מאוהבת בו. חשבתי שזה הדדי. בסך הכול רציתי יחסים רגילים איתו", הוסיפה. "עכשיו שבאמת יש לי אהבה בחיים, אני מבינה שמה שהיה לי איתו לא היה אהבה. אני לא יודעת מה חשבתי לעצמי. ברגע אחד הוא יכול היה להיות מתוק, ובן רגע היה פתאום משפיל אותי מול חבריו. כשהוא היה עם החברים שלו, הוא היה אומר שאני שמנה. הכי נורא היה כשהוא קרא לי 'זונה מקסיקנית מטונפת'. הוא היה אומר את זה כדי שארגיש רע עם עצמי. זה פשוט הצחיק אותו".

מרילין מנסון. Frank Micelotta, GettyImages
"שיחק בי". מנסון/GettyImages, Frank Micelotta

עוד סיפרה כי מנסון נהג אף להכות את עוזרו האישי ובכל פעם היה משלם לו 100 דולר כדי להשתיקו. "כשהיינו באוטובוס ונסענו מהופעה להופעה, התחביב שלו היה לראות אנשים מקיימים יחסי מין או עושים לי דברים. הרבה פעמים לא רציתי לקיים יחסים עם הבחורים האלה, אבל הוא אמר לי 'בבקשה, בבקשה, אני ממש חייב לראות את זה'. הייתי כמו בובה קטנה והוא שיחק בי. אני מרגישה שהוא ניצל אותי. לא היה לו אכפת בכלל. הוא חווה הנאה מלהשפיל אחרים. הוא סאדיסט".

לפני כמה ימים חשפה השחקנית האמריקנית היהודיה אוון רייצ'ל ווד את מסכת ההתעללות המחרידה שעברה מידיו של מנסון. "שמו של המתעלל שלי הוא בריאן וורנר, המוכר לעולם גם כמרילין מנסון", כתבה באינסטגרם. "הוא התחיל לטפח אותי כשהייתי נערה והתעלל בי בצורה מחרידה במשך שנים. הוא שטף לי את המוח ועברתי מניפולציה כדי שאהיה כנועה. סיימתי לחיות בפחד מנקמה, הכפשה או סחיטה. אני כאן כדי לחשוף את האיש המסוכן הזה ולהפנות אצבע אל התעשיות הרבות שמאפשרות לו להמשיך, לפני שיהרוס עוד חיים. אני עומדת עם הקורבנות הרבים שכבר לא ישתקו". ווד סיפרה עוד כי מנסון אנטישמי וכי נהג לצייר צלבי קרס וללעוג לה על מוצאה היהודי.

הפוסט של ווד באינסטגרם גרם לארבע נשים נוספות לחשוף שחוו התנהלות דומה מצדו של מנסון - כולל התעללות נפשית, פיזית ומינית. אישה בשם שרה מקניל חשפה כי מנסון הטיח אותה על הקיר ואיים לחבוט בפניה במחבט בייסבול שאחז בידו. גם אחרי שיחסיהם הסתיימו היא עדיין סובלת מפוסט טראומה ובעיות נפשיות שלא חוותה לפני כן. אישה אחרת בשם גבריאלה סיפרה שמנסון נהג לקשור ולאנוס אותה פעמים רבות. היא הייתה ממררת בבכי על הרצפה והוא היה אומר לה שבצורה הזאת הוא אוהב אותה. נוסף לכך אילץ אותה לצרוך סמים יותר במינונים שגופה לא היה יכול להתמודד איתם. לדבריה, בעקבות היחסים עמו היא ניסתה להתאבד.

בעקבות ההאשמות פוטר מנסון מהלייבל לומה ויסטה, שעמו עבד מאז 2015 והוציא שלושה אלבומים. "לאור ההאשמות המטרידות של אוון רייצ'ל ווד ונשים אחרות שנקבו בשמו של מרילין מנסון כמתעלל בהן, לומה ויסטה תחדל לקדם את אלבומו הנוכחי באופן מיידי", נכתב בהודעה. "בגלל ההתפתחויות הנוגעות לכך, החלטנו גם לא לעבוד עם מרילין מנסון בפרויקטים עתידיים כלשהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully