וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם ישראל עוזבת את "נינג'ה ישראל" ותגיש את תכנית הבוקר ברשת

7.2.2021 / 14:09

לאחר גמר העונה השלישית של תכנית הריאליטי, פרשנית "נינג'ה ישראל" עוזבת את קשת ותתחרה החל מחודש מאי בשותפה לשעבר ניב רסקין - שישדר ממול "חדשות הבוקר". טלי מץ, המגישה לצד גלעד בשנתיים האחרונות, צפויה להנחות תכנית בריאות חדשה

ניב רסקין, רותם ישראל, גמר "נינג'ה ישראל" 2021. קשת 12, צילום מסך
יתחרו זו בזה. ישראל ורסקין/צילום מסך, קשת 12

פרשנית "נינג'ה ישראל" רותם ישראל תגיש החל מחודש מאי את "העולם הבוקר" לצידו של אברי גלעד - כך הודיע היום (ראשון) ערוץ רשת 13.

ישראל תחליף בתפקיד את טלי מץ, שהנחתה לצד גלעד בשנתיים האחרונות וצפויה להגיש תכנית בריאות חדשה בערוץ, האמורה לעלות בחודשיים הקרובים. כך, למעשה, תתחרה ישראל בשותפה לשעבר לצוות השידור, ניב רסקין, שישדר במקביל בקשת 12 את "חדשות הבוקר".

"אנו שמחים על הצטרפותה של רותם ישראל לתוכנית הבוקר של רשת 13 ובכלל לרשת", אמרו היום בערוץ. "'העולם הבוקר' הייתה מאז ומתמיד אחד העוגנים החשובים והמשמעותיים של רשת. טלי מץ שהצטרפה לרשת לפני כשנתיים תמשיך להיות חלק מרצועת הדיי-טיים של רשת ותגיש תכנית בריאות חדשה שתעלה בקרוב".

ישראל בת ה-33 צמחה בערוץ הספורט, שם שימשה כמגישה, כתבה ופרשנית, והנחתה בין היתר את "מגרש פתוח" עם טל ברמן ואת "בוקר ספורט" לצד דניאל זילברשטיין. בשלוש השנים האחרונות היא דמות בולטת בצוות השידור של "נינג'ה ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully