וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת פסטיבל "מקודשת" לעידן הקורונה: מרכז התרבות "FEEL ביית" בירושלים

9.2.2021 / 7:00

דווקא בתקופה בה התרבות מושתקת, מוקם מרכז תרבות חדש בשם "FEEL ביית" בירושלים, שכולל חלל הופעות, מועדון, בית קפה, תחנת שידור דיגיטלית, חלל משרדים שיתופי ומרפסת גדולה. המרכז נוצר על ידי ארגון התרבות "מקודשת" ופועל בהתאם להוראות משרד הבריאות

תערוכת האורות "מעגל פתוח סגור" של גיא זגורסקי  במרכז התרבות "FEEL ביית" בירושלים. רויטל טפיול,
תערוכת האורות "מעגל פתוח סגור" של גיא זגורסקי במרכז התרבות "FEEL ביית" בירושלים/רויטל טפיול

דווקא בתקופה שבה התרבות מושתקת, מוקם מרכז תרבות חדש בשם "FEEL ביית" בשכונת אבו-תור בירושלים, מעל לטיילת גבריאל שרובר. הוא כולל חלל הופעות, מועדון, בר/בית קפה, תחנת שידור דיגיטלית, חלל משרדים שיתופי ומרפסת גדולה. המרכז נוצר על ידי ארגון התרבות "מקודשת" והוא מוגדר על ידי יוצריו כ"נמל תרבות שבו רוקחים ויוצרים מציאות חדשה". נמסר כי כל הפעילויות שיתקיימו בו יהיו בהתאם להוראות משרד הבריאות.

במסגרת התכנית לחורף ולאביב של מרכז התרבות החדש תוצג תערוכת אורות של גיא זגורסקי, "מעגל פתוח סוגר" שמה, שתבלוט למרחוק. היא כוללת עבודה גדולה המוצגת על גג המבנה, עבודות המוצגות על קירותיו החיצוניים ועבודות שמוצבות בתוכו וניתן לראות אותן מבחוץ דרך חלונות הזכוכית. אוצר התערוכה הוא איתי מאוטנר.

בתוך "FEEL ביית" תפעל תחנת שידור, במסגרתה ירקחו פודקאסטים, פינות, מגזינים ופעילויות אודיו שיוגשו בעברית, ערבית ואנגלית. בין השאר ניתן יהיה לשמוע את מגזין התרבות בהגשת סער גמזו, את זוהדי נג'יב ורימאן ברקת שמבטיחים לפרק ולהרכיב מחדש את הטאבו בחברה הפלסטינית, ואת יובל בן עמי שישזור רגעים מחייו כירושלמי גולה ברגעים הגדולים בהיסטוריה של העיר. עורך תחנת השידור: אריאל אדירם.

בנוסף, לאורך כקילומטר וחצי טיילת גבריאל שרובר יוצגו פעולות אמנויות שהוגדרו כ"ממיסות גבולות ומרחיבות תודעה". עם תום החורף, ומדי יום רביעי, תהפוך הטיילת למתחם אמנות, יצירה ומפגש. מנהלת הפעילות הזאת היא מלכי אמיר דנון.

בנוסף, המרכז החדש יציע "מסע להמסת גבולות - הגרסה העולמית" המוגדר כפורמט אמנותי חדש. לפרטים נוספים לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מקודשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully