וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רוצה ליצור גל של אנשים שישנו את העולם": הפרויקט החדש של גל גדות

10.2.2021 / 4:45

גל גדות לא עוצרת, וכעת משיקה פרויקט תיעודי חדש בנשיונל ג'יאוגרפיק העוסק בנשים מעוררות השראה מרחבי העולם. "הן הוונדר-וומן האמיתיות", סיפרה באירוע ההשקה שלו

גל גדות. ג'ייסון בל,
"אני מאמינה בשלום". גל גדות/ג'ייסון בל

לא ברור איך לגל גדות יש זמן לישון או לנשום, אבל היא לא עוצרת ולא מפסיקה לעבוד. נוסף לפרויקטים הקולנועיים שלה, אמש (שלישי) היא גם הציגה פרויקט תיעודי בשם "אימפקט", אותו הפיקה יחד עם נשיונל ג'יאוגרפיק.

הפרויקט כולל שישה פרקים קצרים. הם מתרחשים ברחבי העולם, ומביאים את סיפורן של שש נשים אמיצות ומעוררות השראה, שחיות במקומות לא פשוטים ונלחמות בעוני, אלימות, אפליה ודיכוי.

"הן הוונדר-וומן האמיתיות", אמרה גדות בפאנל וירטואלי לרגל השקת הסדרה, שתעלה ב-19 באפריל בפלטפורמות הדיגיטליות של נשיונל ג'יאוגרפיק. "אני הולכת לצילומים, שמה על עצמי את הגלימה של גיבורת-העל ולוקחת לידיים את החרב, אבל הן נלחמות במציאות, מזיעות ועושות כל מה שהן יכולות כדי להפוך את העולם לטוב יותר".

"אני אימא לשתי בנות ומערכת הערכים שלי דומה לזו של וונדר וומן", הוסיפה גדות. "אני מאמינה באהבה, חמלה, שלום וחיוביות, ואני רוצה לעשות כל שביכולתי כדי להפוך את העולם לטוב יותר. המטרה שלנו היתה למצוא סיפורים מדהימים על נשים מדהימות ולהראות אותם לעולם כדי לעשות לו משהו. בני אדם לא עשויים מאבן. יש להם לב, וכשהם יראו וישמעו את הסיפורים האלה, אני מקווה שמשהו בהם ישתנה".

"אימפקט" בהפקת גל גדות. נשיונל ג'יאוגרפיק,
מתוך "אימפקט"/נשיונל ג'יאוגרפיק

"כיף לעשות משהו שלא עוסק בי", אמרה גדות על הפרויקט, שבו היא לשם שינוי נמצאת מאחורי הקלעים ולא בפרונט. "כולו עליהן, על הנשים האלה ועל מה שהן עושות. החלום שלי הוא שהקהל יצפה ויגיד 'גם אני רוצה לעשות את מה שהיא עושה, גם אני יכול לעשות את מה שהיא עושה' וכך ניצור גל של אנשים שיהפכו את העולם לטוב יותר. יש לנו את הכוח לעשות את זה".

"היה לי מזל", חתמה גדות בנימה אישית. "היתה לי ילדות בריאה במשפחה נורמטיבית. המכשול שבכל זאת עומד בפני זה להתגבר על הפחדים שלי. זה משהו שתמיד מאתגר אותי, אבל אני מוקירת תודה על כך שלא היו לי צרות גדולות יותר. בזכות 'וונדר וומן' הקול שלי יכול להגיע להרבה אנשים, ואני רוצה לנצל אותו כדי לעשות משהו טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully