וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור שליין: "אם שרה נתניהו רוצה, שתבוא למופע סטנד אפ שלי ונעשה חצי-חצי"

16.2.2021 / 20:23

הבוקר הוכרז כי הסאטיריקן ליאור שליין יקיים מופע סטנדאפ בצוותא ביום ראשון עם חזרת אירועי התרבות. לוואלה! תרבות נודע כי כבר הגיע לסולד אאוט ובעקבות הביקוש נפתח מופע נוסף לשליין באותו יום. שליין: "אם שרה נתניהו רוצה, שתבוא למופע סטנד אפ שלי ונעשה חצי-חצי"

ליאור שליין, מאי 2015. ראובן קסטרו
לא חס גם על השכנים. ליאור שליין/ראובן קסטרו

הבוקר הוכרז כי הסאטיריקן ליאור שליין יקיים מופע סטנדאפ שיפתח את תיאטרון צוותא בתל אביב ביום ראשון עם חזרת אירועי התרבות. לוואלה! תרבות נודע שבתוך זמן קצר מאז יצא המופע למכירה היום כבר הגיע לסולד אאוט ובעקבות הביקוש נפתח מופע נוסף לשליין באותו יום - בשעה 19:30. המופעים יתקיימו בהתאם להנחיות התו הירוק וברכישת כרטיסים מראש בלבד.

שליין, מי תהיה אשת ראש הממשלה הבאה או הבאה הבאה - גאולה אבן או אתה? אתה מתכוון לעשות נפשות למרב במופעים?

"כידוע, אצלי אין הנחות לאף אחד. או אחת. אפילו אם היא שכנה שלי. אפילו אם יש בינינו יחסי שכנות, נקרא לזה, טובים. אבל עזוב גאולה אבן-סער או ליהיא לפיד, יש לי הצעה יותר טובה: אם שרה נתניהו רוצה, שתבוא ביום ראשון ונעשה חצי-חצי. חצי שעה, שרה נתניהו, לבד על הבמה, עושה סטנד-אפ. בקיצור, בואו בראשון ב-19:30. יהיה מעניין".

לפני כחודשיים נודע כי שליין ורשת 13 הגיעו לפשרה במסגרת הגישור ביניהם, לפיה הוא יקבל כ-9 מיליון שקלים על ביטול תכניתו "גב האומה", כך אמרו בסביבת איש הטלוויזיה. בספטמבר נודע כי שליין תובע 30 מיליון שקל מרשת 13 לאחר שהחוזה עמו בוטל. חברת ההפקות "אלבינו הפקות", אשר הפיקה את "גב האומה", טענה בכתב התביעה שהגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כי לפי ההסכם של שליין עם רשת, נותרו לפי החוזה 116 תכניות, כאשר עלות הפקה של תכנית עומדת לטענת שליין על 400 אלף שקלים. שליין טען בכתב התביעה כי "בתחילת חודש אפריל פנה מר מאיר קוטלר, בשם התובע, אל מנהל התכניות עמי גלאם, והציע כי לרגל משבר הקורונה, התכנית תחזור באופן מיידי למסך למספר פרקים. גלאם השיב כי הוא מעדיף תכנית 'פחות ביקורתית ויותר מחבקת'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully