וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההופעות חוזרות לדרום: פסטיבל "גיטרה בים האדום" ה-2 ייערך באילת

17.2.2021 / 0:26

עם חזרת ענף התרבות לפעילות מוכרזת מהדורה שנייה לפסטיבל הרוק, שבמסגרתו יקדיש דויד ברוזה הופעה לשירי "האישה שאיתי", רוקפור תשוב ל"בחזרה לשבלול" ומיקי גבריאלוב יחגוג 70. וגם: דודו טסה, יהודה קיסר, תמר אייזנמן, חמי רודנר, דני סנדרסון, שלומי ברכה ועוד

דודו טסה (ראובן קסטרו). ראובן קסטרו
יארח את גיבור הגיטרה יהודה קיסר. דודו טסה/ראובן קסטרו

עולם ההופעות חוזר לפעילות עם הסרת הגבלות הקורונה, והיום (רביעי) הוכרזה רשימת המופעים בפסטיבל "גיטרה בים האדום" השני, הצפוי להיערך באילת בסוף השבוע שבין 29 באפריל ו-1 במאי.

בפסטיבל ישתתפו כמה מהמוזיקאים המצליחים בישראל, כשגולת הכותרת היא שורת שיתופי פעולה מסקרנים והפקות מיוחדות. בין היתר, דיוויד ברוזה יחזור במופע הפתיחה של הפסטיבל לאלבום המופת "האישה שאיתי" ולשורשים הספרדיים של השירים המרכיבים אותה, יחד עם יסמין לוי; מיקי גבריאלוב יחגוג יום הולדת 70 במופע מיוחד עם מוש בן ארי; ולהקת רוקפור תחזור יחד עם ברי סחרוף לפרויקט המחווה הנהדר שלה "בחזרה לשבלול", במלאת יובל לצאתו של האלבום המקורי של אריק איינשטיין ושלום חנוך.

החברים של נטאשה באולפן וואלה, אוקטובר 2019. ראובן קסטרו
ממשיכים בסיבוב האיחוד. החברים של נטאשה/ראובן קסטרו

עוד יופיעו בפסטיבל דודו טסה שיארח את יהודה קיסר; להקת הסיקסטיז שתארח גיבור גיטרה ישראלי נוסף, שלמה מזרחי; תמר אייזנמן תארח את רונה קינן ואיתי פרל; הפרויקט של רביבו שיארחו את אלון אולארצ'יק; חברו לכוורת, דני סנדרסון, יארח את שלומי ברכה, וכל אחד מהם יעביר גם כיתת אמן; חמי רודנר יחנוך פרויקט חידושים משל עצמו תחת הכותרת "בכורה לח"י שירים", הכולל גרסאות לשירים של שלמה ארצי, שלום חנוך, רונה קינן ועוד, ויארח את יהודה עדר וערן וייץ; להקת ההיביג'יביז תופיע עם לייזר לויד; מרסדס בנד תארח את גורי אלפי; אמיר דדון יארח את התגלית בר צברי במופע הסגירה; ובנוסף יתקיימו גם הופעות "רגילות" של החברים של נטאשה, גבע אלון, וצמד השותפים הבלתי נלאה מאור כהן ופיטר רוט.

הפסטיבל יתקיים במלון ישרוטל אגמים באילת, בכפוף להנחיות משרד הבריאות. מארגני הפסטיבל מתכננים בנוסף ג'אם סשנים בהשתתפות האמנים גם לאחר ההופעות. כרטיסים ניתן לרכוש באתר איוונטים, ובטלפון *9066.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully