וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטרידן סדרתי": טענות על הטרדה מינית של השחקן והמחזאי ארז דריגס

17.2.2021 / 22:01

כוכב הסדרה "חזרות" הטריד מינית נשים צעירות, בכללן קטינות, בהודעות ברשת, כך חושף תחקיר של האתר "פוליטיקלי קוראת". "מסתבר שמדובר במטרידן סדרתי ושזה ידוע, שם דבר. הרבה בנות, בעיקר מתחום התיאטרון, מכירות את הנושא", אומרת אחת הנשים

ארז דריגס. ראובן קסטרו
פוגענות. דריגס/ראובן קסטרו

האתר "פוליטיקלי קוראת" מפרסם הערב (רביעי) תחקיר שבמרכזו עדויות של ארבע נשים, החושפות כיצד ארז דריגס לכאורה הטריד אותן מינית בהתכתבויות במסנג'ר של פייסבוק. המחזאי והשחקן, שבין היתר מככב בסדרה "חזרות" והיה שותף ליצירתה עם נועה קולר, התכתב עם נשים צעירות, בכללן קטינות. כך למשל כשהיה בן 29 התכתב עם בת 17, המזוהה בתחקיר בשם "דר", ובמשך חודשים כתב לה אמירות כמו "למה לא ללמוד (לעשות לגבר ביד) על זין חתיך כמו שלי?", "אני אמשיך לדבר כאן לעד ואת תפרנסי לי עוד זקפות" ו"אם אאנוס אותך רק תרוויחי מזה".

במקרה אחר מספרת סטודנטית בשם צלילי כי פנתה אל דריגס בפייסבוק בשאלה מקצועית, והשיחה במהירות הפכה להיות מאוד אישית. "הוא החמיא על המראה החיצוני שלי, והחל לספר לי על איך הוא 'חרמן' כרגע", סיפרה לפוליטיקלי קוראת, "תיאר איפה הידיים שלו נמצאות כרגע ומה הן עושות, ואף שלח תמונה של איזור החלציים. הוא היה לבוש, ובכל זאת, זה לא היה נעים ולא בהסכמה".

"יצא לי לספר על המקרה לחברה כמה שנים אחר-כך, והיא סיפרה לי שגם לה קרה דבר דומה", מוסיפה צליל. "מסתבר שמדובר במטרידן סדרתי ושזה ידוע, שם דבר. הרבה בנות, בעיקר מתחום התיאטרון, מכירות את הנושא".

התחקיר יצא לפועל לאחר שהעיתונאית אופיר סגרסקי (הכותבת בין השאר גם בוואלה! NEWS) פרסמה סטטוס שבו טענה כי דריגס שלח לה בעבר הודעות בעלות תוכן מיני על אף שביקשה שיפסיק.

חזרות - פרק אחרון לעונה הראשונה, ארז דריגס. כאן 11, צילום מסך
"הוא סדרתי, זה ידוע". דריגס/צילום מסך, כאן 11

בתגובה לתחקיר הגיב ארז דריגס: "הפוסט שכתבה אופיר סגרסקי בעקבות הריאיון שלי בידיעות אחרונות, הציף התנהגות שלי, התנהגות שפגעה בה, התנהגות שפגעה גם באחרות. אני מודע לכך, אני מבין זאת היטב ולכן עוד לפני הדברים שהיא כתבה עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות.

חלק מהשינוי הזה היה כתיבת הסדרה חזרות, שהציבה בפריים טיים צדדים מביכים ולא ראויים שעליהם אני מצטער ומתבייש. במסגרת השינוי הזה גם חשפתי באותו ראיון בידיעות את ההודעות, שהפירוט שלהן מובא בחלקו כאן.

התהליך הזה הוא אישי, הוא עדיין לא הסתיים ואני מקווה שאוכל בבוא העת להתנצל בפני אלו שפגעתי בהן, אבל חשוב לי להדגיש שמעולם לא נתתי לשום עניין אישי להשפיע על החלטות מקצועיות. לעולם גם לא אתן ואני דוחה על הסף כל רמיזה שטוענת אחרת".

מכאן 11 נמסר בתגובה: "עד לפרסומן, הטענות לא היו מוכרות לאף גורם בתאגיד. כאן מגנים כל התנהגות מטרידה ופוגענית ונדון בהשלכות. במידה וישנן תלונות הן צריכות להיבדק על ידי המשטרה".

  • עוד באותו נושא:
  • ארז דריגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully