וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת חוברת אל נטפליקס לסדרה משותפת חדשה מאת יוצרי "השוטרים"

18.2.2021 / 10:00

נטפליקס רכשה את הסדרה "יהלומים", בהפקה של קשת אינטרנשיונל וחברת ההפקה הבלגית "דה מנסן". הסדרה - דרמת מתח דוברת פלמית, אנגלית ויידיש - עוסקת במשפחה חרדית בלגית העוסקת בסחר ביהלומים ומסתירה סודות אפלים

כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
עסקה ראשונה עם נטפליקס. אבי ניר, מנכ"ל קשת/ניב אהרונסון

אחרי ששיתפה פעולה עם גופים כמו HBO ו-BBC לטובת סדרות כמו "הנערים" ו"סוג א'", קשת אינטרנשיונל משתפת פעולה לראשונה עם נטפליקס. ענקית הסטרימינג רכשה את הסדרה "יהלומים" מאת יוצרי "השוטרים", יובל יפת ורותם שמיר - הראשון ישמש כתסריטאי ראשי והשני יביים יחד עם הבמאית הבלגית ססיליה ורהיידן ("סמויים"). את הסדרה מפיקה קשת יחד עם חברת ההפקה הבלגית "דה מנסן", בבלגיה היא תשודר בערוץ הציבורי VRT ובשאר העולם, כולל בישראל, בנטפליקס.

העלילה, דוברת שלוש שפות - פלמית, אנגלית ויידיש - תתרחש ברובה ברובע היהלומים של אנטוורפן שבבלגיה ותעקוב אחר סיפורה של משפחת וגנר החרדית, העוסקת בסחר ביהלומים. כאשר בן הזקונים במשפחה מתאבד, אחיו נח, שיצא בשאלה, חוזר מארה"ב אפוף בכוונות מסתוריות. הוא מבין במהרה כי משפחתו המוצלחת לכאורה נמצאת על סף התמוטטות ומעורבת בעסקה מפוקפקת. נח מחליט לקחת אחריות ולתקן את המצב בדרכו שלו. הוא נאלץ להגיע לעומקה של בטן הפשיעה האפלה והרכה של עולם סחר היהלומים.

צילומים הסדרה צפויים להתחיל בקיץ הקרוב, והסדרה מתוכננת לעלות במהלך 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully