וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן 11 שוקלת להפיק עונה שנייה ל"חזרות" בלי ארז דריגס: "זה תלוי בנועה קולר"

18.2.2021 / 15:48

לאחר פרסום התחקיר שבו ארבע נשים טענו כי השחקן וכוכב "חזרות" הטריד אותן מינית, הבהירו בכאן 11 כי אין עדיין החלטה סופית לכאן או לכאן. "זה עוד טרי לגמרי אבל יש סבירות גבוהה שדריגס לא יהיה חלק מהעונה השנייה. הכול תלוי בנועה קולר אם תרצה לכתוב עוד עונה"

פרומו הפרק האחרון לעונה הראשונה של "חזרות"/כאן 11

על רקע פרסום תחקיר האתר "פוליטיקלי קוראת" שבו נטען כי השחקן ארז דריגס, מיוצרי וכוכבי הסדרה "חזרות" ששודרה בכאן 11, הטריד מינית ארבע נשים, אומרים בתאגיד השידור הציבורי כי אין עדיין החלטה סופית לגבי עתיד העונה השנייה. "עד לפרסומן, הטענות לא היו מוכרות לאף גורם בתאגיד. כאן מגנים כל התנהגות מטרידה ופוגענית ונדון בהשלכות. במידה וישנן תלונות הן צריכות להיבדק על ידי המשטרה. אין עדיין החלטה לכאן או לכאן לגבי עתיד העונה השנייה".

עם זאת, גורם בכיר בתאגיד אמר לוואלה! תרבות כי קיימת סבירות לא נמוכה שהעונה השנייה של "חזרות" לא תכלול את דריגס כשחקן או כיוצר. "אנחנו לא יודעים הכול כי הכול עוד טרי לגמרי אבל יש סבירות גבוהה שכך יקרה. כעת הכול תלוי בנועה קולר (שותפתו של דריגס ליצירת 'חזרות' ואחת מכוכבות הסדרה - ש"ב) אם היא תרצה לכתוב עוד עונה. אני מאמין שכן".

נועה קולר וארז דריגס, יוצרי וכוכבי הסדרה "חזרות". ראובן קסטרו
תמשיך בלעדיו? קולר ודריגס/ראובן קסטרו

האתר "פוליטיקלי קוראת" פרסם אתמול תחקיר שבמרכזו עדויות של ארבע נשים, החושפות כיצד ארז דריגס לכאורה הטריד אותן מינית בהתכתבויות במסנג'ר של פייסבוק. המחזאי והשחקן התכתב עם נשים צעירות, בכללן קטינות. כך למשל כשהיה בן 29 התכתב עם בת 17, המזוהה בתחקיר בשם "דר", ובמשך חודשים כתב לה אמירות כמו "למה לא ללמוד (לעשות לגבר ביד) על זין חתיך כמו שלי?", "אני אמשיך לדבר כאן לעד ואת תפרנסי לי עוד זקפות" ו"אם אאנוס אותך רק תרוויחי מזה".

התחקיר יצא לפועל לאחר שהעיתונאית אופיר סגרסקי (הכותבת בין השאר גם בוואלה! NEWS) פרסמה סטטוס שבו טענה כי דריגס שלח לה בעבר הודעות בעלות תוכן מיני על אף שביקשה שיפסיק.

בתגובה לתחקיר מסר ארז דריגס: "הפוסט שכתבה אופיר סגרסקי בעקבות הריאיון שלי בידיעות אחרונות, הציף התנהגות שלי, התנהגות שפגעה בה, התנהגות שפגעה גם באחרות. אני מודע לכך, אני מבין זאת היטב ולכן עוד לפני הדברים שהיא כתבה עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות. חלק מהשינוי הזה היה כתיבת הסדרה חזרות, שהציבה בפריים טיים צדדים מביכים ולא ראויים שעליהם אני מצטער ומתבייש. במסגרת השינוי הזה גם חשפתי באותו ראיון בידיעות את ההודעות, שהפירוט שלהן מובא בחלקו כאן.

"התהליך הזה הוא אישי, הוא עדיין לא הסתיים ואני מקווה שאוכל בבוא העת להתנצל בפני אלו שפגעתי בהן, אבל חשוב לי להדגיש שמעולם לא נתתי לשום עניין אישי להשפיע על החלטות מקצועיות. לעולם גם לא אתן ואני דוחה על הסף כל רמיזה שטוענת אחרת".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully