וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד סיימון קאוול: אביב גפן ישפוט בעונה החדשה של אקס פקטור

21.2.2021 / 11:25

המוזיקאי ישפוט בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל לצידו של סיימון קאוול ברשת 13. גפן שימש בעבר כמנטור בריאליטי המוזיקלי "דה וייס" של רשת 13 במשך ארבע עונות ולאחר מכן השתתף כשופט בתכנית "אביב או אייל". גפן הוא השופט הראשון שנבחר להשתתף לצד קאוול

אביב גפן בעצרת לזכר ראש הממשלה יצחק רבין, כיכר רבין תל אביב,  2 בנובמבר 2019. ראובן קסטרו
מצטרף לשולחן השיפוט. גפן/ראובן קסטרו

המוזיקאי אביב גפן ישפוט בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל לצידו של סיימון קאוול ברשת 13. גפן שימש בעבר כמנטור בריאליטי המוזיקלי "דה וייס" של רשת 13 במשך ארבע עונות ולאחר מכן השתתף כשופט בתכנית "אביב או אייל" של קשת 12 שירדה לאחר עונה אחת בלבד. בימים אלו מלוהקים שופטי התכנית שיישבו לצד סיימון קאוול, שיגיע לראשונה לשפוט מחוץ לגבולות אנגליה וארצות הברית. השופט הראשון שנבחר כאמור הוא גפן.

גפן כתב בשנים האחרונות סדרה דרמה על חייו המתארת את תחילת הקריירה שלו והיא צפויה לעלות לאוויר בהמשך השנה ב-HOT.

סיימון קאוול הוא יוצר הפורמט "אקס פקטור" ונחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור. הוא היוצר של כמה מהפורמטים הטלוויזיוניים המצליחים בעולם, ביניהם "גוט טאלנט" וכאמור "אקס פקטור". מלבד היותו יוצר ומפיק, קאוול משמש כשופט בתכניות "אקס פקטור", "גוט טאלנט" האמריקאי (NBC) והבריטי ו-"American idol" . במסגרת התכניות האלה אחראי קאוול על גילויים של כמה מהכישרונות המוזיקליים הבולטים של הדור הזה, ביניהם וואן דיירקשן, סוזן בויל, קאמילה קביו, קארי אנדרווד, להקת ליטל מיקס, פיפת' הרמוני, ליאונה לואיס ואולי מארס.

סיימון קאוול. GettyImages
יוצא מגבולות ארה"ב ואנגליה. קאוול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully