וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ראר דפרדייה מואשם כי אנס ותקף מינית שחקנית בת 22

23.2.2021 / 22:22

הרשויות הצרפתיות החליטו לפתוח בהליכים נגד אגדת הקולנוע הצרפתי ז'ראר דפרדייה בן ה-72, בחשד כי ב-2018 אנס ותקף מינית שחקנית בת 22 בביתו בפריז. על פי הפרסום, דפרדייה הוא חבר של משפחת האישה. דפרדייה מכחיש את ההאשמות

השחקן ז'ראר דפרדייה, ספטמבר 2017. Andreas Rentz, GettyImages
ז'ראר דפרדייה/GettyImages, Andreas Rentz

הרשויות הצרפתיות החליטו לפתוח בהליכים נגד ז'ראר דפרדייה, הנחשב לאחד מגדולי שחקני הקולנוע הצרפתי, בשל חשד כי בשנת 2018 אנס ותקף מינית שחקנית בת 22, כך פורסם היום (שלישי) בסוכנות הידיעות הצרפתית. בשנת 2019, חקירה ראשונית נגד דפרדייה בעקבות הטענות האלו לאונס, נסגרה בשל חוסר ראיות לאחר תשעה חודשים. החקירה נפתחה מחדש בקיץ האחרון, מה שהוביל להגשת אישומים פליליים נגד אגדת הקולנוע. על פי הפרסום, מקור מעולם המשפט אישר את הדברים.

הכוכב הצרפתי בן ה-72 מואשם כי אנס ותקף מינית בביתו בפריז באוגוסט 2018. בתקשורת הזרה פורסם כי על פי מקורב למקרה, דפרדייה הוא חבר של משפחת האישה. בתחילה פורסם כי דפרדייה והשחקנית קיימו חזרות להצגה, אולם כעת נטען כי לא היה שום דבר מקצועי במפגש.

עורך דינו של השחקן מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי דפרדייה "דוחה לחלוטין את ההאשמות". עורכת דינה של האישה מסרה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי היא מקווה שהפרטיות של הלקוחה שלה תישמר.

השחקן הצרפתי ז'ראר דפרדייה נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בעיר סוצ'י לרגל התאזרחותו ברוסיה, ינואר 2013. רויטרס
ז'ראר דפרדייה/רויטרס

דפרדייה הגיע לארץ לביקור בתחילת 2017 כדי להשתתף בהצגה. כזכור, הוא עזב את מולדתו בטריקת דלת וקיבל מחברו הטוב, ולדימיר פוטין, אזרחות רוסית. "אני אוהב מאוד את ישראל", אמר דפרדייה. "החרטה היחידה שלי היא שלא הגעתי לכאן עם אל על, כי גם את החברה הזו אני אוהב מאוד. אני אוהב גם את ירושלים, אבל הכי אני אוהב את תל אביב ואת החוף שלה. הרבה צרפתים עלו לכאן בשנים האחרונות ואני מקנא בהם, כי איכות החיים פה נהדרת".

דפרדייה סיפר אז גם שהוא לומד תלמוד, והנושא מרתק אותו. כמו כן שיתף כי הוא מכין סדרה שתעסוק בחגים היהודיים, "מימי אברהם אבינו ועד היום", כדבריו. "ההיסטוריה היהודית מרתקת אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully