וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות למעריצים: "ריי דונובן" תחזור עם סרט שיסגור את הסדרה

25.2.2021 / 8:57

אחרי שבשנה שעברה בוטלה במפתיע עם תום העונה השביעית, שאף הסתיימה בסצנה מותחת, דרמת הפשע בכיכובו של לייב שרייבר תחזור עם סרט שיקנה סוף לסיפור. שרייבר עצמו יכתוב את הסרט לצד השואוראנר דיוויד הולנדר, ומלבדו יחזור כל הקאסט, כולל ג'ון ווייט

טריילר ריי דונובן עונה 6, לייב שרייבר. yes,
יהיה סוף. לייב שרייבר, "ריי דונובן"/yes

מעריצי הסדרה "ריי דונובן" הופתעו מאוד בשנה שעברה כאשר רשת הכבלים שואוטיים ביטלה את הסדרה עם תום עונתה השביעית, בלי לתת ליוצרים התראה מראש שתאפשר להם לתכנן את הסוף. ביטול כזה אחרי שבע שנים של אדיקות מצד הצופים, ועוד בסצנה מותחת, כבר לא קורה בעידן הנוכחי של הטלוויזיה, כך שההחלטה התמוהה הרימה הרבה גבות, לא רק של אוהדי הסדרה אלא גם של אנשי תעשייה ומבקרים.

מאז הביטול ועד היום עלו ספקולציות רבות ששואוטיים לא תוכל להרשות לעצמה להתעלם מהטענות, ותחזיר את הסדרה לעונה מקוצרת אחרונה או סרט שיסגור את העלילה. האופציה השנייה היא זו שאכן קורית, כך מודיעה כעת הרשת. לייב שרייבר יחזור לתפקיד הפיקסר המאיים והשקט, ג'ון ווייט ישוב לגלם את אביו, ומלבדם יתייצב גם יתר הקאסט הקבוע. שרייבר עצמו יכתוב את סרט הסיום לצד השואוראנר של הסדרה, דיוויד הולנדר, והצילומים צפויים להתחיל מאוחר יותר השנה בניו יורק.

העלילה תמשיך ישירות מסוף המאורעות של העונה השביעית: מיקי נמלט וריי נחוש למצוא ולעצור אותו לפני שיספיק לגרום לטבח נוסף. במקביל תחזור העלילה 20 שנים אחורה, בשורת פלאשבקים שיתארו את מקור הסכסוך בין משפחת דונובן לסאליבן, כמו את קורותיו של מיקי. כמו יתר עונות הסדרה, בישראל הסרט צפוי להגיע ל-yes.

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully