וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 21 שנים: מנכ"ל אקו"ם יוריק בן דוד פורש מתפקידו

1.3.2021 / 12:18

מי שיחליף את בן דוד הוא אסף נחום (46), ששימש בעברו כמנכ"ל חברת סטארט-אפ בתחום ההיי-טק, ובחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי באקו"ם. בן דוד: "הארגון שלנו עובר כעת לידיים צעירות, מקצועיות וטובות"

יוריק בן דוד, מנכ"ל אקום. ברני ארדוב
פורש. בן דוד/ברני ארדוב

מנכ"ל אקו"ם יוריק בן דוד פורש מתפקידו לאחר 21 שנים בתפקיד. בן דוד (68) חבר אקו"ם, כיהן כיו"ר דירקטוריון אקו"ם בשנות התשעים ובשנת 2000 נבחר למנכ"ל הארגון. בכהונתו פעל למען הקמת "בית היוצר" של אקו"ם בנמל תל אביב, הקים את קרן קידום היוצר והיצירה הישראלית, קידם את מעמד היוצרים הוותיקים וקידם חקיקה ובראשה תיקון "חוק זכויות יוצרים".

מי שיחליף את בן דוד הוא אסף נחום (46), שנבחר על ידי דירקטוריון אקו"ם לתפקיד מבין מאות מועמדים. נחום שימש בעברו כמנכ"ל חברת סטארט-אפ בתחום ההיי-טק, ובחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי באקו"ם.

יוריק בן דוד מסר: "עולם זכויות היוצרים והקניין הרוחני עובר מהפכה וטלטלה עם ההתפתחות המואצת של האונליין והדיגיטל. עובדה זו מעמידה אתגרים מרתקים בפני הדור החדש של מנהלים, מחוקקים ויזמים בתחומים אלה. לכל 13,800 המיוצגים על ידי אקו"ם בישראל אני מבטיח כי הארגון שלנו עובר כעת לידיים צעירות, מקצועיות וטובות".

אקו"ם היא האגדיה הגדולה והוותיקה ביותר בארץ לשמירה על זכויות יוצרים. היא נוסדה בשנת 1936 במטרה להגן על זכויותיהם של היוצרים, לגבות תמלוגים עבור השימוש ביצירות ולהעבירם לבעלי הזכויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully