וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורם של הג'ודוקאים סעיד מולאי ושגיא מוקי יעובד לסדרה וסרט

1.3.2021 / 15:58

סיפורי חייהם של הג'ודוקאים אלופי העולם, סעיד מולאי ושגיא מוקי, יעובדו לסדרה עלילתית ולסרט דוקומנטרי על ידי MGM ותדמור אנטרטיינמנט. הפרויקט מבטיח לחשוף צילומים שטרם נראו, כולל מהרגע בו נאלץ מולאי להימלט לגרמניה באליפות העולם בג'ודו בטוקיו

סעיד מולאי ג'ודוקא איראני אומר תודה בעברית/באדיבות איגוד הג'ודו

סיפורי חייהם של הג'ודוקאים אלופי העולם, סעיד מולאי יליד איראן המייצג כיום את מונגוליה ושגיא מוקי המייצג את ישראל, יעובדו לסדרה עלילתית ולסרט דוקומנטרי על ידי ענקית הטלוויזיה האמריקאית MGM ותדמור אנטרטיינמנט. הסדרה העלילתית והסרט התיעודי, שנמצאים כבר בשלבי הפקה, נעשים בשיתוף פעולה עם מולאי ומוקי, וכן עם איגוד הג'ודו העולמי. שני הג'ודוקאים צפויים להיפגש על המזרן לראשונה בקרוב, יתכן שבמהלך אולימפיאדת טוקיו 2021.

מטעם מפיקי הפרויקט נמסר כי הסדרה תחשוף צילומים בלעדיים שטרם נראו וראיונות עם הספורטאים בנקודות השיא הדרמטיות בקריירה שלהם, כולל הרגעים שבהם נאלץ סעיד מולאי להימלט לגרמניה בשנת 2019, במהלך אליפות העולם בג'ודו בטוקיו.

שגיא מוקי חוגג על מדליית הזהב אחרי זכה באליפות העולם ג'ודו. רויטרס
שגיא מוקי עם מדליית הזהב, לאחר שזכה באליפות העולם בג'ודו/רויטרס

שגיא מוקי מסר: "זו זכות עבורי לקחת חלק בפרויקט יוצא הדופן הזה עם חברי היקר סעיד. אנחנו רוצים להעביר את המסר שספורט הוא מחוץ לפוליטיקה ושכולנו משפחה אחת. כשסעיד ואני ניפגש בגמר, הניצחון הראשון יהיה החברות בינינו. אני באמת מאמין שבעזרת הפרויקט הזה, הניצחון השני יהיה ההבנה בין העמים שלנו".

"כבוד גדול עבורי להיות שותף בפרויקט הזה", מסר סעיד מולאי. "זו הזדמנות נהדרת להראות שג'ודו וספורט הם דרך מדהימה לפרוץ מחסומים. באמצעות הנסיבות שגיא הפך לחבר שלי ועוד אנשים רבים אחרים ברחבי העולם. אני ספורטאי ועכשיו אני גם אדם חופשי".

עוד בוואלה!

אחרי פרסום העדויות נגדו: "שמיל בן ארי לא ישתתף ב'חזרות' אם תהיה עוד עונה"

לכתבה המלאה
הג'ודוקא האיראני סעיד מולאי. GettyImages
סעיד מולאי/GettyImages

תדמור אנטרטיינמנט ואולפני MGM חתמו ביוני 2020 על הסכם שיתוף פעולה להשקעה בפיתוח תוכן של יוצרים ישראלים ליצירות טלוויזיה, קולנוע וניו מדיה לשוק הבינלאומי. פרויקט זה הוא התוצר השני של השותפות בין החברות, שהכריזו בדצמבר 2020 על הפקת הסדרה התיעודית "אייכמן", שצפויה לעלות לשידור בישראל בדצמבר 2021 בכאן 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully