וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה האס תגלם את גולדה מאיר בסדרה חדשה שתפיק ברברה סטרייסנד

1.3.2021 / 22:39

השחקנית הישראלית בת ה-25 תגלם את ראש ממשלת ישראל לשעבר בסדרה חדשה שתפיק הזמרת והשחקנית האגדית ברברה סטרייסנד. הסדרה תיקרא "לביאה" והיא תהיה מבוססת על ביוגרפיה שכתבה הסופרת פרנסיס קלגסברון על גולדה

שירה האס אמי 2020. יניב אדרי,
גולדה? שירה האס/יניב אדרי

אחרי שהייתה מועמדת לפרס האמי וגלובוס הזהב על התפקיד שגילמה בסדרה "המורדת" של נטפליקס, קוטפת השחקנית הישראלית שירה האס הישג מרגש נוסף: השחקנית תגלם את ראש ממשלת ישראל לשעבר גולדה מאיר בסדרה חדשה בשם "לביאה". הסדרה תהיה מבוססת על ביוגרפיה שכתבה הסופרת פרנסיס קלגסברון על גולדה ויצאה לאור לפני כארבע שנים ותפיק אותה הזמרת והשחקנית האגדית ברברה סטרייסנד.

הספר מספר את סיפורה של גולדה מאיר כאחת מהמנהיגות המרכזיות והבולטות בהיסטוריה של מדינת ישראל. הוא חוזר לילדותה בקייב שבאוקראינה, חייה במילווקי בארצות הברית ותפקידי המפתח שמילאה בדרך להקמת מדינת ישראל ועד לכהונתה כאישה הראשונה והיחידה שעמדה בראש ממשלתה.

שירה האס בת ה-25 היא אחת השחקניות הישראליות העסוקות והפופולריות ביותר. הלילה היא הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב על תפקיד הנהדר בסדרה "המורדת", מועמדות שמצטרפת למועמדות לפרס האמי על אותו תפקיד. את הפרס הלילה קטפה אניה טיילר ג'וי על הופעתה ב"גמביט המלכה".

  • עוד באותו נושא:
  • שירה האס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully