וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש לריטה, סינמטק תל אביב נפתח מחדש: 5 המלצות לתחילת מרץ

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 9:09

הזמרת האהובה הוציאה את "צ'אדור נוטף מי גשם", ספרה הראשון למבוגרים. הפילהרמונית חוזרת להופיע בשלוש תכניות בתל אביב, חיפה ובירושלים. וגם סינמטק תל אביב נפתח מחדש

סינמטק תל אביב נפתח

סינמטק תל אביב פתח את שעריו לזמן קצר בחודש יוני האחרון, ומיד נאלץ לסגור שוב. ביום שני הקרוב הוא שוב ייפתח, והפעם - בתקווה - זה יהיה לטווח ארוך.

אז פופקורן, כרגיל, לא יהיה, אבל כן תוכלו למצוא כמה ספיישלים: סרטים של במאיות מקומיות ובינלאומיות לכבוד יום האישה הבינלאומי, וטרום-בכורות של להיטים כמו "לאן את הולכת איידה" הבוסני, הנחשב פייבוריט לקבל מועמדות לאוסקר. הסינמטק גם יציע הזדמנות ראשונה לראות על מסך גדול את "ילדים", סרטה התיעודי של עדה אושפיז שזכה לא מכבר בפסטיבל ירושלים, ובאופן כללי, הוא ניצב כרגע כאופציה היחידה ללכת לקולנוע בתל אביב, אז אל תפספסו אותה.

מתי? 8 במרץ, 19:00

איפה? סינמטק תל אביב

מתוך הסרט "ילדים" של עדה אושפיז. HOT 8,
יוצג בסינמטק. "ילדים"/HOT 8

הפילהרמונית חוזרת

הפילהרמונית הישראלית חוזרת להופיע בשלוש תוכניות קונצרטים בניצוחו של המנהל המוזיקלי להב שני, בתל אביב, ירושלים וחיפה. הפילהרמונית תפתח בסדרה הראשונה עם יצירתו של צ'ראלס אייבס - "השאלה ללא מענה". לאחר מכן תמשיך עם "חליל" מאת לאונרד ברנשטיין, ובהמשך תנגן את סימפוניה מס' 1 מאת ברהמס. בתוכנית השנייה, להב שני ינצח וינגן על היצירה המוזיקלית לפסנתר "רפסודיה בכחול" מאת ג'ורג' גרשווין. בהמשך תנגן התזמורת את סימפוניה מס' 9 מאת שוסטקוביץ'. בתוכנית השלישית ינוגנו פתיחה מאת דבוז'אק וימשיכו עם קונצ'רטינו לחצוצרה ולתזמורת סימפונית מאת קמינסקי וסימפוניה מס' 2 מאת וייל.

מתי? בין 5-24 במרץ

איפה? בהיכל התרבות תל אביב, באולם שרובר בתיאטרון בירושלים ובאודיטוריום חיפה

ריטה מוציאה ספר חדש

"צ'אדור נוטף מי גשם" הוא שם ספרה החדש של ריטה, שהוא גם ספרה הראשון למבוגרים. בספרה היא מספרת על קורות משפחתה בטהרן, ילדות בארץ אחרת, סיפור עלייתה והתאקלמותה בישראל של שנות השבעים, ועד לאישה שהיא היום.

שני מופעי פתיחה של האופרה

שנה לאחר שנסגרו, שערי האופרה ייפתחו מחדש ב-10 במרץ לקהל הרחב כשיוצגו בה שני מופעי פתיחה: "הסופרניות" - סולניות האופרה בליווי תזמורת האופרה בלהיטים הגדולים מהאופרות האהובות ו"שיר עברי" - קלאסיקה ישראלית בלבוש אופראי.

מתי? 10 במרץ, 20:00 (הסולניות), ו-11.3, 20:00 (שיר עברי)

איפה? משכן האופרה, תל אביב

קונצרט פתיחת העונה של האנסמבל הקולי הישראל

בדיוק שנה אחרי הקונצרט האחרון מעל במה ומול קהל, חוזר האנסמבל הקולי הישראלי להופיע עם הקונצרט הראשון בסדרת החוויה הקולית: "האורגן המרכז". בתכנית: יצירות מאת באך, פליקס מנדלסון, ברהמס וריינברגר, שמצאו בשילוש הקדוש - אורגן, מקהלה ואקוסטיקה כנסייתית - כר נרחב ליצירה. בנוסף יבצע האנסמבל את יצירתו של פרנסיס פולנק, גלוריה, שתבוצע בעיבוד מיוחד לאורגן ותתארח בו זמרת הסופרן הבינלאומית הילה בג'יו.

מתי? 9 במרץ, 20:30

איפה? המשכן למוזיקה ואמנויות, רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully