וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה רגע לפני הגמר: יהודה יצחקוב הוצא מבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 11:00

בהודעה מטעם הפקת האח הגדול נמסר כי יהודה, אחד הדיירים החזקים העונה, הוצא מבית האח הגדול לאחר שהפר את חוקי הבית. "במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על הפרה דומה ולכן הוחלט כי לא יוכל להמשיך להיות דייר". לפי דיווח ב-TMI, הוא הוצא בגלל שאיים על רמי וקילל אותו

פרומו "האח הגדול", העזיבה של דרור/רשת 13

דרמת-ענק בבית האח הגדול, רגע לפני הגמר: יהודה יצחקוב, אחד המתמודדים הבולטים והאהובים העונה, הוצא הלילה (חמישי) מבית האח הגדול לאחר 90 ימים. בהודעה מטעם הפקת האח הגדול נמסר כי יצחקוב הוצא מהבית לאחר שהפר את חוקי הבית. "במהלך העונה קיבל יהודה אזהרה על פהרה דומה ולכן הוחלט כי לא יוכל להמשיך להיות דייר בבית". החלטת ההפקה להעזיב את יהודה התקבלה בהלם על ידי צופי האח הגדול שהודיעו בתגובות ברשתות החברתיות כי יפסיקו לצפות בתכנית.

באתר TMI נחשף כי הסיבה האמיתית שבגללה עזב יהודה את הבית לא הייתה קשורה לאלימות פיזית כפי שנטען בחלק מהתגובות ברשת, אלא בגלל מריבה חריפה וסוערת שכללה קללות ואיומים קשים מצדו של יהודה.

רק לפני שבוע הודיע דייר פופולרי ובולט נוסף, מעצב האופנה דרור קונטנטו, כי החליט לעזוב את הבית. לפי ההודעה מרשת 13, אחרי 81 ימים בבית האח, הודיע קונטנטו לאח הגדול כי הוא מעוניין לסיים את שהותו בבית האח "לאחר שהחליט שזהו הזמן הנכון עבורו לעזוב ולחזור לחייו שמחוץ לבית". דרור קונטנטו, ממעצבי האופנה המצליחים בארץ, היה מהדיירים האהובים והבולטים בבית והוא זכה לאהדה רבה הן בבית והן מחוצה לו.

האח הגדול, 24 בפברואר 2021, העזיבה של דרור. רשת 13, צילום מסך
דרמה. יהודה/צילום מסך, רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully