וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשלב יותר נשים בתעשייה": השיר הנשי החדש שיזמו יוטיוב וגלגלצ

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 10:43

לרגל יום האישה הבינלאומי ולאור תת-הייצוג של נשים בתעשיית המוזיקה, חברו יחד יוטיוב וגלגלצ לקרן פלס, דורון טלמון, נטע ברזילי, נסרין קדרי והראפרית עדן דרסו בפרויקט נשי מוזיקלי מיוחד שחוגג את העשייה המוזיקלית של יוצרות וזמרות בישראל

לרגל יום האישה הבינלאומי ולאור תת-הייצוג של נשים בתעשיית המוזיקה, חברו יחד יוטיוב וגלגלצ לקרן פלס, דורון טלמון, נטע ברזילי, נסרין קדרי והראפרית עדן דרסו בפרויקט נשי מוזיקלי מיוחד שחוגג את העשייה המוזיקלית של יוצרות וזמרות בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה, הקליטו האמניות את "בום", שיר מקורי שנכתב והולחן על ידי קרן פלס (מילים יחד עם עדן דרסו) המשלב בין העולמות המוזיקליים של כל אחת מהמשתתפות. ברוח התקופה, הקליפ לשיר, שביימה לליב סיון, צולם ברובו בבתי המשתתפות עם צוות מצומצם.

צפו בקליפ:

לצד הקליפ, YouTube וגלגלצ הפיקו סרטון בכיכובן של חמש המוזיקאיות. הסרטון קורא לאיזון הפסקול הישראלי, בכך שיותר נשים יצרו, יכתבו ויפיקו מוזיקה, יותר נשים ישתלבו בתעשייה, וישתפו ביניהן פעולה.

קרן פלס מסרה: "אני מודה על הזכות להוביל פרויקט מעצים וחשוב כזה ששם בפרונט את המוזיקאיות הישראליות והיצירה שלנו. כל הנשים שתרמו מכשרונן לשיר, הגיעו לאולפן בפתיחות ונדיבות הדדית, מתוך אהבת המוזיקה ותחושת שליחות לדבר. עברתי חוויה מעוררת השראה ואני גאה בתוצאה ובחברותיי המדהימות למקצוע. בום עליכן".

חנית מרינוב, סמנכ"לית שיווק Google בישראל, מסרה: "מידי שנה אנחנו מפרסמים את עשרת הקליפים האהובים ביותר בישראל ומשנת 2015 ועד היום - רק 20% מהם היו של זמרות. מכאן נולד הרעיון לפנות לגלגלצ לקידום פרויקט מוזיקלי משותף שיעביר את המסר שלא מדובר בגזרת גורל, אלא במצב שצריך לשנות".

נדב רביד, מנהל גלגלצ, הוסיף: "40% אחוז מהשירים שאנחנו מנגנים, או מבין אלה שאנחנו מוסיפים לפלייליסט, הם שירים שנשים מעורבות בביצועם, על אף שרק כרבע מהשירים שנשלחים לגלגלצ מדי שבוע הם כאלו. ביחד נוכל אולי לעורר השראה ולאזן קצת את המגרש בו פועלות היוצרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully