וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלא נחשפה שלושה חודשים בגלל מצבה הבריאותי: אנה זק חוזרת

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 11:08

אחרי שלא נחשפה מספר חודשים בגלל מצבה הבריאותי, הזמרת וכוכבת הרשת אנה זק החלימה ומוציאה הבוקר בהפתעה אלבום EP חדש שכולל חמישה שירים חדשים. בין השאר היא משתפת פעולה באחד השירים עם דודו פארוק. זק: "זה תפס אותי ביום בהיר אך ניצלתי את התקופה כדי לעבוד"

היא חוזרת: אחרי שלא נחשפה במשך שלושה חודשים תמימים בגלל מצבה הבריאותי, הזמרת וכוכבת הרשת אנה זק החלימה ומוציאה הבוקר (ראשון) בהפתעה אלבום EP חדש שכולל חמישה שירים חדשים. בין השאר היא משתפת פעולה באחד השירים עם דודו פארוק. על האלבום היא עבדה עם היוצרים רובי פאייר ואלי חולי.

אנה זק: "עברתי תקופה שלא התכוננתי אליה מראש. זה תפס אותי ביום בהיר אחד והרגשתי שכל חיי משתנים פתאום. בהתחלה היה לי קשה להכיל, אבל עם הזמן למדתי שמה שלא הורג אותנו פשוט מחשל. את התקופה הכואבת הזו ניצלתי כדי לעבוד על האלבום שלי, להתחזק ולהחלים. אין לי מילים להודות לכולם על החיבוק הגדול שקיבלתי".

האלבום נפתח עם השיר "בחורים יפים" אותו תכננה לשחרר כבר בספטמבר 2020, אך ברגע האחרון החליטה לגנוז את הקליפ המושקע שצולם. אחריו שיר הנושא "רצה סולו", "כל החברים שלך" - שיתוף פעולה עם דודו פארוק, "לילה טוב", ו"רוק 2000" שסוגר את האלבום. הקליפים שמלווים את האלבום הופקו בשיתוף פעולה עם סמסונג ישראל לרגל השקת דגם ה-Galaxy S21 ULTRA.

כל החברים שלך (עם דודו פארוק)

רצה סולו

  • עוד באותו נושא:
  • אנה זק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully