וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול" שובר שיאי רייטינג, הגולשים זועמים על סילוקו של יהודה יצחקוב

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 13:48

פרק סילוקו של יהודה מהבית שבר שיאי רייטינג כשגרף 20.3 אחוזי צפייה, לעומת "מאסטר שף" ששודר בקשת 12 וזכה ל-19.1 אחוז. במקביל מציפים הגולשים את הרשתות החברתיות בזעם: "רמי לא מפסיק מתחילת העונה לחפש אותו, לטנף ולקלל מאחורי גבו"

החלטתו של "האח הגדול" לסלק מהבית את יהודה יצחקוב אחרי שאיים לנקוט באלימות נגד דייר אחר, רמי ורד, ממשיכה לעורר סערת-ענק ברשתות החברתיות. הגולשים מחולקים לשני מחנות - מחנה יהודה ומחנה רמי, כשכל פוסט בעד אחד משני הדיירים זוכה לאלפי תגובות נוספות. במקביל, פרק סילוקו של יהודה מהבית, אשר שודר אתמול בערב, שבר שיאים של רייטינג כשקטף 20.3 אחוזי צפייה לעומת "מאסטר שף" ששודר בקשת 12 וזכה ל-19.1 אחוז. זו אחת הפעמים הבודדות שבהן "האח הגדול" מצליחה לגבור על "מאסטר שף".

גולשים רבים הביעו זעם על ההחלטה לא להוציא גם את רמי ורד מהבית, ביחד עם יהודה. "לא מצדיקה את הדיבור של יהודה אבל אפשר גם להבין אותו", כתבה גולשת. "רמי לא מפסיק מתחילת העונה לחפש אותו, לטנף ולקלל מאחורי גבו ולעשות הכל להוציא אותו מדעתו. לא הראתם כשקילל את משפחתו של יהודה. זה חוסר צדק. רמי מזמן היה חייב לעוף". מנגד היו גם כאלה ששיבחו את האח הגדול שהוציא את יהודה מהבית: "לכל אלה שמצדדים ביהודה וכותבים: יהודה המלך, הזוכה של העונה'. תעצרו רגע ותחשבו אם הביריון הזה היה בן הזוג של הבת שלכם, של הנכדה שלכם, של החברה שלכם, של אחותכם - ואז תחשבו טוב האם הוא באמת מלך. לא לאלימות. לא לביריונות. לא להפוך ביריונים לכוכבים".

יהודה יצחקוב האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
התפוצץ. יהודה/צילום מסך, רשת 13

אתמול כאמור שודרה המריבה בין יהודה לרמי אשר הובילה לפיצוץ גדול ביניהם. הוויכוח החל כשרמי הלך לישון וביקש מיהודה ואלמוג לשמור על השקט. השניים החלו להתקוטט מילולית זה עם זה, עד שבמהלך הוויכוח אמר יהודה לרמי: "את כל הדברים האלה תגיד לי בחוץ". רמי ראה בדברים הללו איום מרומז, והוויכוח עלה לטונים גבוהים. כשיהודה הוזמן לחדר האח הגדול הוא איים עליו באופן מפורש: "הוא יבוא אלי ככה כשאני יושב עם מישהי? אני א*** את אבא שלו על זה. וכשהראש שלו על הרצפה ואני א*** את אמא שלו. אני אגרור את הראש שלו ככה על המדרכה ובוא נראה אם הוא ידבר ככה".

לאחר הדברים הללו החליט האח הגדול להוציא את יהודה מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully