וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדי צרפתי יביים לראשונה את "סאלח שבתי", איציק כהן ישוב לתפקיד הראשי

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 8:41

אח יא ראב: המחזמר "סאלח שבתי" של אפרים קישון יעלה ביוני בגרסה חדשה במסגרת התיאטרון הארצי, ויבוים לראשונה על ידי צדי צרפתי. איציק כהן ישוב לתפקיד הראשי, אותו גילם גם בקאמרי לפני 13 שנה, ולצדו ישחקו נופר סלמאן, עומר דרור ועוד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים

איציק כהן בדמות סאלח שבתי במחזמר באותו שם בהפקת התיאטרון הארצי, 2021. יוסי צבקר, עיבוד: עדי ברק,
איציק כהן בדמות סאלח שבתי במחזמר באותו שם בהפקת התיאטרון הארצי, 2021/יוסי צבקר, עיבוד: עדי ברק

המחזמר "סאלח שבתי" שכתב אפרים קישון יעלה בגרסת במה חדשה במסגרת התיאטרון הארצי, ויבוים לראשונה על ידי צדי צרפתי. בתפקיד סאלח שבתי ישחק איציק כהן, שכבר גילם את התפקיד בהפקת תיאטרון הקאמרי שעלתה ביוני 2008. לצדו ישחקו נופר סלמאן, עומר דרור, עדי אלון, לירון ויגדור ועוד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים. המחזמר יושק ב-24 ביוני ויעבור בין במות ברחבי הארץ.

"סאלח שבתי" עלה כסרט קולנוע בהפקת מנחם גולן, בבימוי אפרים קישון ובכיכובו של חיים טופול בשנת 1964, והיה לסרט הישראלי הראשון שהיה מועמד בפרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר. עלילתו מתרחשת בשנות החמישים, ומציגה את קשיי העלייה והקליטה של עדות המזרח ויחסם עם ילידי הארץ, את הבירוקרטיה ואת הפוליטיקה הישראלית.

בהמשך עובד הסרט למחזמר שעלה מספר פעמים, על פיזמוניו חתומים שני זוכי פרס ישראל - חיים חפר ככותב ונורית הירש כמלחינה. הגרסה הנוכחית היא בהפקת התיאטרון הארצי שייסד סמי לוי, החוגג 35 שנה לקיומו. זוהי הפקה למבוגרים של התיאטרון, המזוהה עם הפקות לילדים ולנוער וממשיך במקביל גם בהפקות אחרות לקהל זה. לצד צרפתי כבמאי, חתומים גם אורן יעקובי כמעבד, מיכל שי ככוריאוגרפית, וליאור רונן כמנהל ומעבד מוזיקלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully