וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד מפיקים ישראלי עומד מאחורי השיר שייצג את רוסיה באירוויזיון

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 9:40

מאחורי השיר "Russian woman" של היוצרת הרוסיה מניז'יה, עומדים המפיקים הישראלים אורי קפלן (בלקן ביט בוקס) ואורי אבני (מוקי, רותם כהן). השיר זכה בניצחון סוחף עם כמעט 40 אחוז מהקולות שהצביעו עבורו בתחרות הקדם ברוסיה

גאווה כחול-לבן: צמד המפיקים ישראלי אורי קפלן (בלקן ביט בוקס) ואורי אבני (מוקי, רותם כהן) עומד מאחורי השיר שייצג את רוסיה באירוויזיון 2021 שיתקיים בחודש מאי ברוטרדם שבהולנד. השיר "Russian woman" של היוצרת הרוסיה ממוצא טג'יקי מניז'יה, בוצע אתמול בערוץ הטלויזיה הראשי של רוסיה מול כמאה מיליון צופים - ונבחר לייצג את המדינה באירוויזיון. השיר זכה בניצחון סוחף עם כמעט 40 אחוז מהקולות שהצביעו עבורו בתחרות הקדם ברוסיה.

קפלן ואבני הלחינו והפיקו את השיר והם הקליטו אותו ביחד עם הזמרת מניז'יה (29) באולפן בתל אביב לפני מספר חודשים. לפי מניז'יה, השיר "עוסק בשינוי המודעות שנשים עוברות בשנים האחרונות. הנשים הרוסיות מעולם לא פחדו להתמודד עם סטריאוטיפים ולקחת אחריות. זה מקור ההשראה של השיר".

זו לא הפעם הראשונה שישראלים עומדים מאחורי השיר הרוסי. בשנים 2017 ו-2018 לקחו נטע נמרודי ואריה בורשטיין חלק בכתיבת והלחנת השיר לאירוויזיון. עם זאת, ב-2017 פרשה רוסיה מהתחרות בגלל המלחמה עם אוקראינה ואילו ב-2018 היא לא עלתה לגמר בפעם היחידה מאז כניסת שיטת חצאי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully