וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הסערה שחוללו דבריו על מייגן מרקל: פירס מורגן התפטר מהגשת תוכנית הבוקר

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 11:23

אחרי שעשרות אלפי צופים התלוננו לרגולטור התקשורת הבריטי על ההשתלחות של מורגן במייגן מרקל בעקבות בריאיון לאופרה ווינפרי, ולאחר שמורגן עזב את סט התוכנית בשידור חי בעוד שותפו להנחיה נוזף בו, עדכנה רשת ITV כי מורגן התפטר מהתוכנית

בעקבות דבריו הבוטים של פירס מורגן על מייגן מרקל בתוכנית הבוקר של רשת ITV הבריטית, החליט המגיש להתפטר. ההשתלחות של מורגן במייגן מרקל הביאה לתגובת נגד חריפה מקרב צופים ואף מעמיתו להנחיית התוכנית, כמו גם לחקירה של רגולטור התקשורת בבריטניה. "בעקבות דיונים עם ITV, פירס מורגן החליט שעכשיו זה הזמן לעזוב את 'בוקר טוב בריטניה'", נמסר בהודעה לקונית של ITV. "רשת ITV קיבלה את ההחלטה הזו ואין לה עוד מה להוסיף".

מוקדם יותר אתמול (שלישי) עזב מורגן את סט "בוקר טוב בריטניה" לאחר ששותפו להנחיה נזף בו חמורות על ביקורתו כלפי הארי ומייגן. יום קודם לכן הגיב מורגן על הריאיון של אופרה ווינפרי עם הארי ומייגן, בו חשפה האחרונה כי היו לה בעבר מחשבות אובדניות וכי חבר במשפחת המלוכה העלה חשש לגוון העור של ילדה. מורגן לעג לבני הזוג ואף הטיל ספק בכך שהיו לה מחשבות אובדניות - הערות שמאוחר יותר ניסה לחזור בו מהן.

פירס מורגן, בוקר טוב בריטניה. יוטיוב, צילום מסך
פירס מורגן רגעים לפני שנטש את סט "בוקר טוב אמריקה"/צילום מסך, יוטיוב

רגולטור התקשורת בבריטניה הודיע ​​כי עד יום שלישי אחר הצהריים הגיעו מעל 41 אלף תלונות על התוכנית. "פתחנו בחקירה תחת כללי נזק ופגיעה שלנו", נמסר בהודעתו.

אל ההמונים הצטרף בתוכנית של יום שלישי גם עמיתו של מורגן להנחיית התוכנית, אלכס ברספורד. "אני מבין שאתה לא אוהב את מייגן מרקל, הבהרת את זה כל כך הרבה פעמים בתוכנית הזו", אמר למורגן, "ואני מבין שיש לך קשר אישי עם מייגן מרקל, או שהיה לך אחד והיא ניתקה אותך - האם אמרה עליך משהו מאז שהתנתקה ממך? אני לא חושב שהיא עשתה את זה, אבל בכל זאת אתה ממשיך ללכלך עליה".

בשלב הזה קם מורגן ממקומו ועזב את הסט, בעודו אומר: "אוקיי, סיימתי עם זה, סליחה. נתראה מאוחר יותר, סליחה, לא יכול לעשות את זה".
"זו התנהגות שטנית", הוסיף ברספורד.

גם הבוקר המשיך מורגן לעסוק בנושא הריאיון. "היה לי זמן להרהר בנושא ואני עדיין לא מאמין לה. אם אתם האמנתם, אוקיי. חופש הביטוי הוא גבעה שבשמחה אמות עליה" , כתב בטוויטר, והוסיף: "תודה על כל האהבה, והשנאה. אני פורש לבלות עוד זמן עם הדעות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully