וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד סיימון קאוול ואביב גפן: נטע ברזילי נבחרה כשופטת ב"אקס פקטור"

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 19:06

המוזיקאית וזוכת האירוויזיון תשפוט לצד השופט ויוצר הפורמט סיימון קאוול בתכנית שתעלה בקרוב ברשת 13. ברזילי תצטרף לאביב גפן שנבחר אף הוא באחרונה לשבת בפאנל השופטים

קליפ לקאבר "Supercalifragilisticexpialidocious" של נטע ברזילי/בימוי: תום דניאלי

המוזיקאית וזוכת האירוויזיון נטע ברזילי נבחרה לשפוט בעונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" לצידו של השופט ויוצר הפורמט סיימון קאוול. ברזילי תצטרף לאביב גפן שנבחר אף הוא לשבת בפאנל השופטים בתכנית של רשת 13 שצפויה לעלות בחודשים הקרובים.

ברזילי זכתה באירוויזיון 2018 עם שירה TOY שנכתב על ידי דורון מדלי וסתיו בגר. השיר הגיע לראש מצעדי ההשמעות ביותר מ-44 מדינות ושבר שיאי השמעות ביוטיוב. מאז הוציאה שירים רבים שחלקם הפכו ללהיטים גדולים, ביניהם "באסה סבבה". לאחר זכייתה באירוויזיון הופיעה ברזילי בפסטיבלים רבים ברחבי העולם, ביניהם פסטיבל ענק בסין.

השופט הראשון שלוהק לצד סיימון קאוול הוא אביב גפן. גפן שימש בעבר כמנטור בריאליטי המוזיקלי "דה וייס" של רשת 13 במשך ארבע עונות ולאחר מכן השתתף כשופט בתכנית "אביב או אייל" של קשת 12 שירדה לאחר עונה אחת בלבד.

נטע ברזילי. ערן לוי,
שופטת. נטע ברזילי/ערן לוי

סיימון קאוול הוא יוצר הפורמט "אקס פקטור" ונחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור. הוא היוצר של כמה מהפורמטים הטלוויזיוניים המצליחים בעולם, ביניהם "גוט טאלנט" וכאמור "אקס פקטור". מלבד היותו יוצר ומפיק, קאוול משמש כשופט בתכניות "אקס פקטור", "גוט טאלנט" האמריקאי (NBC) והבריטי ו-"American idol" . במסגרת התכניות האלה אחראי קאוול על גילויים של כמה מהכישרונות המוזיקליים הבולטים של הדור הזה, ביניהם וואן דיירקשן, סוזן בויל, קאמילה קביו, קארי אנדרווד, להקת ליטל מיקס, פיפת' הרמוני, ליאונה לואיס ואולי מארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully