וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאטרון תמונע נפתח, רנה שיינפלד במופע חדש: 4 המלצות לאמצע מרץ

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 9:15

תיאטרון תמונע פותח סופסוף את שעריו והערב תוצג שם ההצגה "סדום", רנה שינפלד מציגה מופע חדש בגיל 82 (!) ועוד כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב השבוע

"סדום", תיאטרון תמונע

וקסי ומקסי, זוג רוצחים שכירים, מגיעים לסדנת העצמה אישית בסדום ומחפשים את שניידר. מי הוא אותו שניידר? מי שלח אותם? מה מניע אותם? האם יש להם דרך להימלט מהשליחות שהוטלה עליהם? - זה סיפורו של המחזה "סדום" שכתב וביים אודי בן סעדיה ויוצג הערב בתיאטרון תמונע בתל אביב.

התיאטרון פתח אתמול את שעריו לפי התו הירוק והוא צפוי להציג בימים הקרובים ארבע הצגות חדשות נוספות: "ג'ונגל בווילה", "מרוב אהבה", "לעולם לא תשחה לבד" ו"מחכים לגודו".

מתי? הערב (סדום) ב-19:30

איפה? תיאטרון תמונע תל אביב

סדום. יוסי צבקר,
מחזה על רצח ופתולוגיה. סדום/יוסי צבקר

רנה שינפלד - מופע חדש

הרקדנית שלא נחה לעולם רנה שינפלד כבר בת 82. אבל הגיל הוא לא מה שימנע ממנה להמשיך לרקוד. בין סגר לסגר, בידוד לבידוד, היא יצרה מופע חדש שמבוסס על יומן הקורונה שלה. המופע יתקיים לראשונה מול קהל בסטודיו בתל אביב.

מתי? 11-12.3 (11:00, 12:00, בהתאמה)

איפה? הרב פרידמן 14 תל אביב

קובי אפללו

הזמר הנפלא קובי אפללו יופיע עם ההרכב שלו בזאפה הרצליה ויבצע את מיטב להיטיו מכל ארבעת האלבומים, ביניהם: בן מן השתיקה, ים הרחמים, מה שהלב בחר, מכתב לאחי, ועוד רבים וטובים.

מתי? 12 במרץ

איפה? זאפה הרצליה

ריקי גל

הגברת הראשונה של הרוקנרול תמשיך לתת בראש ובד בבד לרגש במופע עם שלל הלהיטים מעשרות שנות קריירה בקיבוץ גבעת ברנר. אסור להחמיץ.

מתי? מוצאי שבת, 13 במרץ

איפה? קיבוץ גבעת ברנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully