וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת אנשי הצוות של "הישרדות" לדובאי מעוכבת: "מחכים לאישור סעודי"

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 11:15

טיסתם של עשרות אנשי צוות מתכנית הריאליטי "הישרדות" של רשת 13, שהייתה אמורה להמריא הבוקר לדובאי, עוכבה מספר שעות בנתב"ג. לפי גורמים, הטיסה של "ישראייר" עוכבה משום שהסעודים טרם נתנו אישור לנתיב הטיסה. אחרי מספר שעות, התקבל האישור המיוחל

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
עיכוב. "הישרדות"/צילום מסך, רשת 13

טיסתם של עשרות אנשי צוות מתכנית הריאליטי "הישרדות" של רשת 13, שהייתה אמורה להמריא היום בבוקר לדובאי, עוכבה מספר שעות בנתב"ג - כך אישר לוואלה! תרבות גורם בהפקה. הוא מסר עוד כי אנשי הצוות המתינו בנתב"ג עד לשעות הצהריים המוקדמות, שבהן התקבל האישור המיוחל. התכנית מצולמת בכלל בפיליפינים, אולם הצוות נוסע לדובאי כתחנת ביניים בדרך. לפי גורמים אחרים, עיכוב הטיסה נבע מכך שנתיב הטיסה של מטוס ישראייר לדובאי לא אושר על ידי הסעודים ואנשי הצוות עדיין ממתינים לו. בשע 11:00 נמסר מ"ישראייר" כי הגיע האישור.

ביום חמישי בוטל ביקורו של ראש הממשלה נתניהו באיחוד האמירויות לאחר שירדן סירבה לאשר את נתיב הטיסה במרחב האווירי שלה. בלשכתו העריכו כי הקשיים נבעו מביטול ביקורו של יורש העצר הירדני בהר הבית עקב מחלוקת בנושא סידורי הביטחון והאבטחה במקום. שר החוץ של ירדן אמר כי ישראל לא עמדה בסיכומים וניסתה ברגע האחרון לכפות סידורי אבטחה שונים שהיו מגבילים את המתפללים בהר הבית ולכן הביקור בוטל. לחילופי הדברים קדמה טענה של בכיר ישראלי לפיה הסיבה לביטול - אשפוזה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully