וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הריאיון עם נתניהו: יונית לוי הגישה את התפטרותה, חדשות 12 סירבו לקבלה

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 13:52

לוואלה! תרבות נודע כי יונית לוי הגישה את התפטרותה אחרי הריאיון עם ראש הממשלה בעקבות תחושתה שלא הייתה במיטבה, אולם מנכ"ל חדשות 12 אבי וייס לא קיבל את ההתפטרות שלה. חדשות 12: "שקר מוחלט, לא היה ולא נברא"

יונית לוי נתניהו. חדשות 12, צילום מסך
חטפה ביקורת. יונית לוי בריאיון עם בנימין נתניהו/צילום מסך, חדשות 12

מגישת מהדורת חדשות 12 יונית לוי הגישה את התפטרותה למנכ"ל "החדשות" אחרי הריאיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שנערך לפני כחודש, אולם מנכ"ל החדשות אבי וייס סירב לקבל את ההתפטרות - כך נודע לוואלה! תרבות. לוי, שככל הנראה הרגישה שלא עשתה עבודה מספיק טובה באותו ריאיון, ביקשה לעזוב את תפקידה שאותו היא ממלאת מאז דצמבר 2002.

מחדשות 12 נמסר בתגובה: "זהו שקר מוחלט. לא היה ולא נברא. זו עילה לדיבה". לוי עצמה הגיבה בטוויטר וכתבה: "לא היה ולא נברא. שקר מוחלט".

הריאיון של נתניהו ליונית לוי התקיים 36 ימים לפני הבחירות. זה היה ריאיון הבכורה של נתניהו במערכת הבחירות הנוכחית, דבר שעורר כעס רב במתחרים מחדשות 13. "אנשים מראיינים את נתניהו לא בגלל שהוא ביבי ולא בגלל שהוא נאשם אלא משום שהוא ראש הממשלה", אמר בסוף השבוע מגישת מהדורת 13 אודי סגל בריאיון לוואלה! תרבות. "זה תפקיד ממלכתי. בתפיסה המהותית של התפקיד הזה נתניהו עשה מהלך שלא ייעשה. זה תפקיד שבו לא עושים העדפות לערוץ כזה או אחר. זה נכס ציבורי. הדרך שבה הם התנהלו היא דרך מכוערת, לא שונה בהרבה מהדרך שבה התדרדרה המערכה הפוליטית בשנה האחרונה על ידי נתניהו".

עוד אמר סגל לוואלה! תרבות כי לדעתו החמירו מאוד עם יונית לוי. "אני לא הייתי שותף לביקורת על הריאיון שלה עם נתניהו. יונית היא חברה מאוד טובה שלי, אני מאוד אוהב אותה ומעריך אותה. אחת העיתונאיות המוצלחות והמראיינות הטובות".

חלק מהדברים שזכו לביקורת היו אמירות של נתניהו שלא זכו לשאלת המשך. כך למשל על השאלה מדוע לא העביר תקציב דו-שנתי כפי שהתחייב, נתניהו אמר "יש תקציב חד-שנתי, בתחילת הקורונה התחייבנו להעביר תקציב דו-שנתי והיקפה עוד לא היה ברור. יש תקציב למדינת ישראל ל-2021".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully