וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שטיסל" זוכה לעיבוד אמריקני חדש - אבל עם עלילה שונה

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 23:12

הדרמה הפיוטית של yes, שהפכה ללהיט עולמי מאז שנרכשה על ידי נטפליקס, זוכה לעיבוד אמריקני מאת לורן גאסיס (יוצרת הסדרה "רעבים"). את הסדרה יביים קנת לונרגן, זוכה האוסקר על התסריט לסרט - שגם ביים - "מנצ'סטר על הים"

שטיסל הצצה לפרק 1/yes

הדרמה הישראלית המצליחה "שטיסל" זוכה לגרסה אמריקנית של אולפני CBS ופרימנטל, שבבוא העת ינסו למכור את העיבוד לגוף שידור, כך מדווח אתר "דדליין הוליווד". הגרסה החדשה תיכתב על ידי יוצרת הסדרה "רעבים" לורן גאסיס ותבוים על ידי קנת לונרגן, זוכה האוסקר על התסריט לסרט "מנצ'סטר על הים", אותו גם ביים.

במקור עוקבת הסדרה אחר אב ובנו (דבל'ה גליקמן ומיכאל אלוני) שמתגוררים ביחד אחרי מות האם, בעוד הבן מחפש אהבה ומוצא אותה לאו דווקא במקומות הנכונים. העיבוד החדש מתרחק מהעלילה הזו ומשרטט את מה שמתואר כמעשיית "רומיאו ויוליה" על אהבה בלתי אפשרית: מצד אחד בתם המפונקת והעשירה של צמד מצליחנים הוליוודיים, ומצד שני בחור חרדי צעיר שהיא נמשכת אליו עד כדי כך שהיא מוכנה לוותר על חייה המוכרים.

"שטיסל" הפכה ללהיט עולמי גדול מאז שנטפליקס רכשה אותה. לפני מספר שנים היא כבר עובדה על ידי מרתה קאופמן, מיוצרות הסדרה "חברים", יחד עם בתה, האנה קאנטר, עם תקציר עלילה קרוב בהרבה למקור, רק שמקום ההתרחשות הוא ברוקלין. ב-2016 השתיים אף מכרו את הסדרה (תחת השם "Emmis") לאמזון פריים וידאו, אבל מאז כבר פקעו הזכויות ולכן החל סבב חדש. אולי הפעם הוא אפילו יצא לפועל.

אגב כך, ב-25 במרץ צפויה לעלות בנטפליקס העונה השלישית של "שטיסל" - אך בשלב הזה רק למנויים שמחוץ לישראל. אל נטפליקס המקומי היא תגיע בהמשך, ובינתיים זמינה כתמיד ב-yes.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

  • עוד באותו נושא:
  • שטיסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully