וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות במוזיאון ת"א ומחווה לפיירוז: 6 המלצות לאמצע מרץ

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 8:35

מוזיאון תל אביב קורא למבקריו לבחור את יצירת האמנות האהובה עליהם מכל במוזיאון, סדרת מזרח מערב באופרה הישראלית בשיתוף תזמורת ירושלים מזרח מערב חוזרת לבמה ולקהל עם מופע מחווה לפיירוז - ועוד כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב השבוע

תערוכות חדשות במוזיאון הימי הלאומי

המוזיאון הלאומי הימי בחיפה מתגייס להצלת הים ומשיק תערוכות ומתחמי פעילות חדשים שיסבירו על שמירת הים וחשיבותו. התערוכות והמתחמים החדשים יאפשרו למבקרים להבין את המשמעות העמוקה של הים עבור בני האדם, לגבש מודעות אקולוגית וכמובן להסתקרן, לשחק וללמוד. ביום הפתיחה (שבת, 20.3) - הכניסה למוזיאון ללא תשלום

מתי? החל מ-20.3

איפה? המוזיאון הלאומי הימי, רחוב אלנבי 198 חיפה

המוזיאון הלאומי הימי בחיפה. יחצ,
פעילות לילדים. המוזיאון הימי/יחצ

ורטיגו - Shape on Us

לראשונה מאז תחילת הקורונה, להקת המחול ורטיגו יוצאת לסיבוב הופעות ארצי עם היצירה Shape On Us של הכוריאוגרף שרון פרידמן. היצירה הזו נוצרה לפסטיבל ישראל 2020, הועלתה פעמים בודדות ומאז לא הוצגה יותר על במות.

מתי? 21.3

איפה? תיאטרון ירושלים (בהמשך - 1.4 בסוזן דלל, 29.4 במרכז הבמה גני תקווה)

ספייס פנטזי

במתחם שמתפרש על פני 2,500 מטר רבוע יושק החל מיום שישי "ספייס פנטזי", מתחם שכל כולו חגיגת חלל, כוכבים ופנטזיות. מה יכלול המתחם? 15 חללים, ביניהם חללי צילום, חלל אולטרה לייט, חלל XBOX אינטראקטיבי, מסע אור קולי לירח ב-360 מעלות המספר את סיפורה של החללית "ארנה" שעתידה להמריא לירח, חלל מחווה לזכר משפחת רמון ועוד ועוד. המתחם פועל כמובן לפי כללי התו הסגול.

מתי? החל מ-19.3

איפה? מתחם ארנה בהרצליה

מחווה לפיירוז

סדרת מזרח מערב באופרה הישראלית בשיתוף תזמורת ירושלים מזרח מערב חוזרת לבמה ולקהל עם מופע מחווה לפיירוז, קונצרט המוקדש ליצירתה של הדיווה הגדולה מלבנון. על הקונצרט ינצח תום כהן, הזמרות תהיינה מירה עווד וריהאם חמאדי וילווה אותם גם פסנתרן הג'אז גיא מינטוס. תזמורת ירושלים מזרח מערב תארח בנוסף גם את להקת טיפקס במופע חגיגי במלאות 25 שנה ליציאת אלבומם המצליח "החיים שלך בלאפה" שייערך ב-21.3 במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע ולמחרת בתיאטרון גבעתיים.

מתי? 18.3

איפה? בית האופרה, תל אביב

ישראל בוחרת (אמנות)

רגע לפני הבחירות לכנסת, גם מוזיאון תל אביב לאמנות מארגן בחירות משלו: הוא קורא לציבור המבקרים להגיע ולבחור איזו יצירה מאוסף המוזיאון היא היצירה האהובה ביותר. הבחירות יתקיימו במוזיאון במשך שבוע - משלשום ועד יום הבחירות לכנסת, יום שלישי הקרוב - והתוצאות יפורסמו ביום רביעי. סיורים מודרכים בעקבות חמש יצירות האמנות שנבחרו כאהובות ביותר על ידי הקהל יתקיימו ביום חמישי בשעות שש ושבע.

מתי? עד 23.3

איפה? מוזיאון תל אביב לאמנות

מוזיאון תל אביב לאומנות. עמית גדרון,
מוזיאון תל אביב לאומנות/עמית גדרון

אח מפח

אחרי שאייר ספרים רבים, ביניהם הסדרות האהובות "ילדי בית העץ" ו"הרפתקאות דוד אריה", יצר המאייר והאנימטור יניב שמעוני את "אח מפח", ספר ראשון בסדרת קומיקס חדשה המגוללת את סיפורו של גידי שרוצה אח גדול אך מגלה בחצר גרוטאות מוזנח אח מפח שישנה את חייו לעולמים. לא להחמיץ.

אח מפח. הוצאת כנרת,
כריכת הספר/הוצאת כנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully