וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'ורג' סיגל ("תהרוג אותי וזהו") הלך לעולמו בגיל 87

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 11:06

השחקן היהודי-אמריקני, שזכה בגלובוס הזהב והיה מועמד לאוסקר על תפקידו בסרט "מי מפחד מווירג'יניה וולף?", כיכב בעשרות סרטים. בעשורים האחרונים כיכב בסדרות הקומיות "תהרוג אותי וזהו" ו"הגולדברגים". אשתו: "אנחנו הרוסים"

ג'ורג' סיגל, 2013. AP
סיבוכים של ניתוח מעקפים. סיגל/AP

שחקן הקולנוע והטלוויזיה היהודי-אמריקני ג'ורג' סיגל הלך לעולמו בגיל 87 בשל סיבוכים שנגרמו כתוצאה מניתוח מעקפים שעבר בקליפורניה. אשתו סוניה סיגל אישרה כי הלך לעולמו: "המשפחה מודיעה בהלם על מותו הבוקר כתוצאה מסיבוכים שנגרמו מניתוח מעקפים שעבר. אנחנו הרוסים". סיגל זכה בפרס גלובוס הזהב בשנת 1973 על תפקידו בסרט "מגע של איכות" והיה מועמד לפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר בשנת 1966 על הופעתו בסרט "מי מפחד מווירג'יניה וולף?". עד לשנת 2003 כיכב סיגל בסדרה הקומית "תהרוג אותי וזהו" ובשנים האחרונות כיכב ב"הגולדברגים".

סיגל נולד בלונג איילנד למשפחה יהודית. הוא החל את דרכו כשחקן קולנוע בתחילת שנות ה-60 של המאה ה-20 כשהופיע בדרמות "היום הארוך ביותר", "ספינת השוטים", "מלך עכברוש" ועוד ועוד. ב-66' כיכב בסרט "מי מפחד מווירג'יניה וולף?", ועל הופעתו בו היה מועמד לאוסקר. ב-1968 היה מועמד לפרס באפט"א לשחקן המשנה הטוב ביותר על הופעתו בסרט "לא דרך להתייחס לגברת" בתור הבלש מוריס ברומל. בשנת 1973 זכה כאמור בפרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר על הופעתו בתפקיד סטיב בלקבורן בקומדיה הרומנטית הבריטית "מגע של איכות". הוא הופיע בפעם האחרונה בקולנוע בשנת 2010 בדרמה הקומית "על אהבה וסמים אחרים".

החל משנת 2013 שיחק סיגל בסדרת הטלוויזיה הגולדברגים. ובשנותיו האחרונות השתתף בקומדיה המצליחה "תהרוג אותי וזהו" בתפקיד ג'ק גאלו, המו"ל של המגזין. הוא היה מועמד לפרס גלובוס הזהב פעמיים לשחקן הקומי הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully