וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרסה המשודרגת: צפו בקליפ לשיר של עדן אלנה לאירוויזיון 2021

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 14:12

עדן אלנה משחררת את גרסת האירוויזיון לשיר Set Me Free שייצג את ישראל בתחרות ומשיקה קליפ חדש. השיר יבוצע על ידי עדן אלנה ב-18 למאי, בחצי הגמר של תחרות השירים האירופאית. צפו בקליפ המרהיב

עדן אלנה - הקליפ הרשמי של שיר האירוויזיון/צילום קליפ: מישה קמינסקי, צילום סטילס: אוהד קב

עדן אלנה שחררה הבוקר (שישי) את גרסת האירוויזיון לשיר Set Me Free שייצג את ישראל בתחרות שתיערך בחודש מאי ברוטרדם שבהולנד - ובמקביל השיקה גם קליפ חדש ומרהיב. עדן אלנה תבצע את השיר ב-18 במאי, בחצי הגמר של תחרות השירים שבו תשתתף ישראל. השנה תיערך התחרות במתכונת מצומצמת בגלל מגבלות הקורונה.

הקליפ צולם במתחם דיזיין סיטי ובוים על ידי נמרוד פלד. את הקליפ הפיקה טלי אשכולי, מי שהייתה מפיקת אירוע אירוויזיון 2019 שנערך בישראל. אשכולי גם תהיה גם אחראית על ההפקה והניהול האמנותי של עדן בדרכה להשתתפות באירוויזיון 2021. תחרות האירוויזיון תועבר בשידור חי בכאן 11 בתאריכים 18 ,20 ,22 במאי.

את השיר כתבו והלחינו עמית מרדכי, נועם זלטין, עידו נצר ורון כרמי.

בריאיון שהעניקה לוואלה! תרבות לאחר ההכרזה על בחירת השיר Set Me Free כשיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2021, אמרה עדן אלנה: "אתבאס אם לא אוכל לנסוע השנה להופיע באירוויזיון בהולנד, אבל אני כבר מוכנה נפשית לכל דבר שיקרה. ואם התחרות תתבטל השנה כפי שהתבטלה בשנה שעברה, אני חושבת שאני אהיה סבבה. בוא, עברתי את זה כבר פעם אחת. זה כמו שאחרי פרידה מחבר ראשון את בוכה, מפורקת במיטה. ופרידה מחבר שני זה כבר לא כזה ביג דיל".

  • עוד באותו נושא:
  • עדן אלנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully