וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שונאת שמערבבים אותי": כשטל גלבוע גילתה שכולם ישנים בווילה והיא באוהל

בשיתוף רשת 13

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 10:41

בפרק הבכורה של "זוג מנצח VIP", ששודר אתמול ברשת 13, הגיעו שמונת הזוגות לווילה המפנקת אך למרבה ההפתעה גילו שלא כולם יזכו לישון על מיטה בתוך אחד החדרים אלא להעביר את הלילה באוהל בחוץ. צפו ברגע שבו הזוגות גילו היכן הם ישנים - ובתגובה ההמומה של טל ורועי

הצצה ל"זוג מנצח"/רשת 13

אתמול שודר ברשת 13 פרק הבכורה של "זוג מנצח VIP" ובו שמונת הזוגות החדשים נכנסו לווילה בפעם הראשונה אך גילו לתדהמתם שאין מספיק חדרים לכולם. האקטיביסטית הטבעונית טל גלבוע ובן זוגה רועי שפרניק גילו, לדוגמא, שהם ייאלצו להעביר את הלילה הראשון באוהל שבחוץ בניגוד לשאר הזוגות שיישנו על מיטה מפנקת בתוך הווילה היפהפיה - והם הגיבו בכעס.

צפו למעלה בקטע מהפרק שבו נראית תגובת הזוגות לשיבוצי החדרים שלהם ולתגובתם של טל ורועי לכך שהם צפויים לישון בחוץ.

לצפייה בפרקים המלאים של "זוג מנצח VIP"

זוג היוטיוברים מיכאל ושירן ספיר הם אלו שהוטל עליהם לשבץ את הזוג שיישן באוהל שבחוץ. "פתחנו את התיבה וחיכה לנו שם אוהל", אמר מיכאל ספיר לזוגות כשניסה להסביר מדוע שיבץ לשם את טל ורועי. "אני הרגשתי שאף אחד מהזוגות האחרים לא היה עומד בזה חוץ מכם".

טל קיבלה את ההחלטה לשבצם לאוהל בחוץ בכעס. "אני לא אוהבת את המניפולציות הרגשיות האלה", אמרה טל לבן זוגה רועי. "למה אלה קיבלו את החדרים האלה ולמה אלה קיבלו את החדרים האלה. כפרה, בכל הקריטריונים אני לא אמורה להיות באוהל. זאת בוכה על השירותים, ההוא בוכה על הזה. אני שונאת שמערבבים אותי. את זה אני שונאת".

בשיתוף רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully