וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהבתי אותך יותר מכל אדם": צילומי "לוציפר" הסתיימו והכוכבים נפרדים

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 11:31

"לוציפר", הסדרה האהובה של נטפליקס, תגיע עם פרקים חדשים בחודש מאי הקרוב, אבל עבור השחקנים והצוות העבודה כבר נשלמה מאחר שצילומי העונה האחרונה הסתיימו השבוע. בשורה של הודעות נרגשות נפרדו כמה מחברי הקאסט מהסדרה ומהמעריצים

טריילר העונה החמישית של "לוציפר"/נטפליקס

ב-28 במאי תגיע לנטפליקס העונה החדשה של "לוציפר" (ליתר דיוק, החלק השני של העונה החמישית), אבל ההפקה כבר נמצאת עמוק בעונה השישית והאחרונה, שתמנה עשרה פרקים. למעשה, צילומי הסדרה הסתיימו השבוע, וכעת רבים מהשחקנים מפרסמים ברשתות החברתיות דברי פרידה נרגשים.

"היום הוא היום", כתב באינסטגרם לוציפר עצמו, טום אליס. "לפני שש שנים התחלתי במסע עם הקבוצה המדהימה ביותר של אנשים, והיום אנחנו נפרדים זה מזה. תודה לכל אחד ואחד מחברי הצוות שעזרו להביא את הסיפור של לוציפר לחיים. חתיכת חוויה".

לזלי-אן ברנדט כתבה באריכות דברי פרידה מדמותה, השדה מייז, ולאחר מכן מהסדרה כולה, הצוות והמעריצים. "אשרי הזכרונות שאנו חולקים, את ואני", התפייטה. "העור שלך היה העור שלי. הלב שלך הוא-הוא הלב שלי. לנצח אך לא עוד, אהבתי אותך יותר מכל אדם. ביום הזה, יומנו האחרון, אני יושבת בהכרת תודה עצומה על שסיפרתי את הסיפור שלך. סיפור האהבה, הבגידה, הסליחה, ההרהור, והכי חשוב, של האהבה שלך" - אכן, האהבה מספיק גדולה כדי לחזור פעמיים - "אף פעם לא קרובה באותה מידה לאחר, אבל מוכנה לאהוב אחר, מזיקין של הלילים, אחת אנחנו, את ואני. על מה שהיה, מה שישנו ומה שאמור להיות, תודה... על הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"בורכנו כל כך", כתב ד"ב וודהאוס, שמגלם את המלאך אמנדיאל. "אתם, מעריצי 'לוציפר', הייתם כה אדיבים כלפי הסדרה הקטנה הזו שכל כך הרבה אנשים לא החשיבו. כל כך הרבה פעמים. שש עונות אחרי כן אנחנו יוצאים בדרך שרצינו, וזה בזכותכם. כמו שאמנדיאל בטח היה אומר: בואו נלך הביתה". וודהאוס רומז כנראה לכך שהסדרה בוטלה אחרי שלוש עונות שבהן שודרה ברשת פוקס, ואז נושעה על ידי נטפליקס בזכות אהבת הצופים.

איימי גרסיה, שמגלמת את המומחית לזיהוי פלילי אלה, פרסמה באינסטגרם סרטון פרידה ותמונה של הצוות, וכתבה בין היתר: "תודה לקאסט ולצוות המדהימים שהיה לי המזל לעבוד איתם. תודה לכל הכותבים שלנו שהגו סיפורים שגרמו לי לבכות, לצחוק וכל מה שבין לבין... תודה למעריצי 'לוציפר' על שהייתם כה מלאי תשוקה, תומכים ואוהבים. אני אסירת תודה על שהייתי אלה שלכם במשך חמש שנים".

  • עוד באותו נושא:
  • לוציפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully