וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולם נפתח: "פרפר נחמד" חוזרת עם שורה של ליהוקים חדשים

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 13:46

כאן חינוכית מחזיר לחיים את אחת מתוכניות הילדים הגדולות של ישראל, "פרפר נחמד", ומציב בחזיתה קאסט חדש לגמרי, שבין היתר יכלול את משי קליינשטיין ואסתר רדא. ומה לגבי אוזה, בץ ושאר החברים, כולל פינגי? כל הפרטים

משי קלינשטיין. דניאל אלסטר,
חלק מהקאסט החדש. משי קליינשטיין/דניאל אלסטר

נבחרו השחקנים והשחקניות לגרסה החדשה של התוכנית "פרפר נחמד", שתעלה במהלך הקיץ בכאן חינוכית: משי קליינשטיין, אורי בנאי, אסתר רדא ובן יוסיפוביץ' ("על הספקטרום", "חזרות").

בנוסף יחזרו גם הדמויות של הבובות - אוזה האווזה, שבי השבלול, בץ הצב ונולי האפרוחית - כולן נתפרו מחדש לפי המודל הקודם על ידי מריה גורביץ'. עם זאת, כפי הנראה לא ישוב פינגי הפינגווין, שהצטרף מאוחר יותר בסדרה המקורית והופעל על ידי גליה ישי. עוד לא לוהקו המדבבים, אולם נראה שהמדבבים המקוריים של הדמויות - בהם עירית שילה, ז'יל בן דוד ועמי ויינברג - לא ישובו לתפקידם. את הגרסה החדשה יביים בובי לקס, בהפקת סומיוקו הפקות.

הבובות של בץ הצב ואוזה האווזה מ"פרפר נחמד" של כאן חינוכית. באדיבות כאן חינוכית,
שובו של הקאמבק. בץ ואוזה מ"פרפר נחמד"/באדיבות כאן חינוכית

"פרפר נחמד", המיועדת לגילאי הגן, עלתה לפני 39 שנים, ב-31 במרץ 1982, בטלוויזיה החינוכית. לצד הבובות כיכבו בה בין השאר דודו זר, עוזי חיטמן, עפרה ויינגרטן, אפי בן ישראל ועפרה חזה. בתוכנית שולבו שירים שרבים מהם נכתבו והולחנו על ידי בתיה בן דור, סיפורים ומיצגים בפני הבובות. התוכנית זכתה להצלחה גדולה, לאינספור שידורים חוזרים, ובעקבותיה יצאו לאור קלטות וידאו, ספרים, אלבומים ואף חטיף הנושא את שם התוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully