וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אלפי ספרי אודיו בעברית: אפליקציית "סטוריטל" מגיעה לישראל

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 12:16

אחרי שרכשה את iCast, אפליקציית "סטוריטל" העולמית מגיעה ארצה ומציעה אלפי ספרים לקריאה דיגיטלית ולשמיעה בשירות. אשכול נבו: "הביצוע הקולי מחייה את המילה הכתובה וטוען אותה ברגש". וכמה זה יעלה?

יובל נח הררי, ועידת דאבוס, 21 בינואר 2020. רויטרס
גם אותו אפשר לשמוע. יובל נח הררי/רויטרס

אחרי שרכשה את iCast, חברת סטוריטל (Storytel), מהחברות המובילות בעולם לשירותי סטרימינג של ספרי אודיו וספרים דיגיטליים, הודיעה (שלישי) על השקת פעילותה בישראל עם עשרות אלפי ספרים להאזנה וקריאה דיגיטלית בעברית, אנגלית ורוסית. הספרים מוקראים על ידי הסופרים עצמם או על ידי שחקנים וקריינים מקצועיים.

סטוריטל, שרכשה בשנה שעברה את חברת הספרים המוקלטים הישראלית iCast, פועלת ביותר מ-20 מדינות ומציעה גישה ליותר מחצי מיליון כותרים שונים ב-30 שפות, מהם נהנים כ-1.5 מיליון מנויים בכל העולם. בישראל תהיה זמינה ספרייה עשירה של סיפורים וכותרים בעברית, אנגלית ורוסית לשימוש ללא הגבלה בעלות של 49.90 שקלים בחודש בלבד.

אשכול נבו. מוטי קיקיון,
"מחייה את המילה הכתובה". אשכול נבו/מוטי קיקיון

קטלוג הספרים המוקלטים של סטוריטל בעברית כולל ספרים לילדים, לבני נוער ולמבוגרים. בין הסופרים שאת ספריהם אפשר למצוא בפלטפורמה: אשכול נבו, יובל נח הררי, דורית רביניאן, א. ב. יהושע, סביון ליברכט, רם אורן, יהושע קנז, מיכל שלו, דן אריאלי, חיים שפירא, יובל אברמוביץ', חיים באר, שלומית כהן-אסיף ועוד. הכניסה של סטוריטל לישראל מגיעה על רקע הצמיחה המסחררת של שוק ספרי האודיו בשנים האחרונות. בשנת 2020, היקף שוק ספרי האודיו הוערך ביותר מ-3 מיליארד דולר, והוא צפוי לצמוח ב-15% מדי שנה בעשור הקרוב.

אשכול נבו: "אם בעבר כל האנשים שהיו מגיעים למפגש סופר איתי היו מספרים שקראו את הספר, הרי שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מספרים לי שהאזינו לו. מבחינתי, זה נפלא. מעבר לעובדה שזה מאפשר לקהלים חדשים גישה ליצירה שלי, הביצוע הקולי מחייה את המילה הכתובה וטוען אותה ברגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully