וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מ"הכוכב הבא": התכנית "אקס פקטור" תבחר את הנציג לאירוויזיון

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 11:35

הנציג הבא לאירוויזיון ייבחר ע"י התכנית "אקס פקטור" של רשת שיוביל סיימון קאוול וישפטו בה נטע ברזילי ואביב גפן. לוואלה! תרבות נודע כי העדפתה על "הכוכב הבא" (קשת) היתה על רקע הצעה כספית גבוהה יותר של רשת וכי מסתמן שקאוול ייקח חלק במשדר בחירת השיר לאירוויזיון

סיימון קאוול. ריי ברמיסטון,
יבחר את הנציג שלנו. סיימון קאוול/ריי ברמיסטון

מכה לקשת, הצלחה לרשת: התכנית "אקס פקטור" של רשת 13 היא שתבחר לראשונה את הנציג הבא לאירוויזיון בשנה הבאה. את התכנית יוביל סיימון קאוול, וישפטו בה נטע ברזילי ואביב גפן. על פי גורמים יודעי דבר בתעשייה, גורם משמעותי בבחירה ב"אקס פקטור" והפניית הגב ל"הכוכב הבא" היתה הצעה כספית גבוהה הרבה יותר של רשת 13 מאשר של קשת 12. מכאן נמסר כי ההצעה של רשת במכרז כללה חבילת פרסום לתכני התאגיד, והצעה לשיתופי פעולה נוספים. בנוסף, לוואלה! תרבות נודע כי מסתמן שסיימון קאוול ייקח חלק גם במשדר בחירת השיר לאירוויזיון שישודר בתאגיד.

ההחלטה מגיעה לאחר שש שנים שבהן התכנית "הכוכב הבא" של קשת היא שבחרה את הנציגים לתחרות האירופאית, ובהם נטע ברזילי שזכתה באירוויזיון 2018, וכיום היא אחת מהשופטות ב"אקס פקטור". בשנה שעברה הכריז התאגיד כי בחירת הנציג תחזור אליו, כמו בימי הקדם אירוויזיון, אבל באופן תמוה שינה את החלטתו. זוהי מכה קשה ל"הכוכב הבא", ועם זאת בתכנית נערכו כבר בשנה שעברה לכך שבחירת הנציג לאירוויזיון כבר לא בידם, בין השאר על ידי ליהוקן של נינט טייב ושירי מיימון כשופטות והענקת פרס בגובה מיליון שקלים לזוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully