וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא נתיב יביים סרט על גולדה מאיר בכיכובה של השחקנית הלן מירן

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 17:28

השחקנית עטורת הפרסים, זוכת האוסקר על הסרט "המלכה" ומהשחקניות הגדולות בימינו, תגלם את ראש ממשלת ישראל לשעבר גולדה מאיר בסרטו החדש של הבמאי הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב. נתיב: "אין יותר נרגש ממני לעבוד עם הלן מירן האגדית"

גלובוס הזהב 2020 הלן מירן. GettyImages
כבוד גדול. הלן מירן/GettyImages

השחקנית עטורת הפרסים הלן מירן, זוכת האוסקר על הסרט "המלכה" ומהשחקניות הגדולות בימינו, תגלם את ראש ממשלת ישראל לשעבר גולדה מאיר בסרטו החדש של הבמאי הישראלי זוכה האוסקר גיא נתיב. הסרט מציג בעיקר את גולדה - "אשת הברזל הישראלית" - בתקופת מלחמת יום כיפור ואת ההכרעות הדרמטיות שהיא הייתה צריכה לקבל באותם ימים. על ההפקה והתסריט חתום ניקולס מרטין, שהתפרסם עם התסריט המצוין ל"פלורנס פוסטר ג'נקינס" בכיכובה של מריל סטריפ לפני חמש שנים.

"כמי שנולד במהלך מלחמת יום הכיפורים, אני חש כבוד ענק לספר את הסיפור המרתק על האישה הראשונה והיחידה שהייתה ראש ממשלת ישראל", מסר גיא נתיב. "התסריט הנפלא של ניקולס מרטין צולל לפרק האחרון בחייה של גולדה, כשהמדינה עומדת בפני הפתעה קטלנית - התקפה במהלך היום הקדוש ביותר בשנה, כשכמה גנרלים מערערים את שיקול דעתה תוך כדי שהיא מטופלת באופן חשאי במחלתה. אין יותר נרגש ממני לעבוד עם הלן מירן האגדית ולהפיח יחד חיים בסיפור האפי, הרגשי והמורכב הזה"

גיא נתיב. זיו עמר,
"נרגש מאד". נתיב/זיו עמר

הסרט של נתיב מצטרף לפרויקט נוסף אודות גולדה מאיר שאותו תפיק השחקנית והזמרת האגדית ברברה סטרייסנד ותככב בו שירה האס. השחקנית הישראלית תגלם את ראש ממשלת ישראל לשעבר בסדרה שתיקרא "לביאה" ותהיה מבוססת על ביוגרפיה שכתבה הסופרת פרנסיס קלגסברון על גולדה. הספר מספר את סיפורה של גולדה מאיר כאחת מהמנהיגות המרכזיות והבולטות בהיסטוריה של מדינת ישראל. הוא חוזר לילדותה בקייב שבאוקראינה, חייה במילווקי בארצות הברית ותפקידי המפתח שמילאה בדרך להקמת מדינת ישראל ועד לכהונתה כאישה הראשונה והיחידה שעמדה בראש ממשלתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully